A Választás~

2.7K 131 10
                                    

Egy irodában tértem magamhoz. Nem ugyanaz a hely, ahol ezelőtt voltam. Még mindenem fáj. Elvannak látva a sebeim.
-Magadhoz tértél? Hallok megy egy gyengéd hangot.
-Hol vagyok? Kérdezem miközben felülök.
-Az irodámban. Nicolas nem bánt veled valami kegyesen, pedig mondtam neki, hogy ne érjen az újoncokhoz a beavatásig. Ezért még megbüntetem.
-Ki vagy te? És mért raboltatok el? És mi ez a beavatás hülyeség?? Kérdezem felháborodtan, mert már semmit nem értek.
-Azafuse Lindow a nevem. Szólíts Azafuse-sama-nak. Azt, hogy mért raboltunk el még nem mondhatom el. A beavatás az amin itt minden újonc átmegy. Az elején szenvedni fogsz ha ellenkezel. Ha nem ellenkezel élvezni fogod ne aggódj. Vannak szabályok amiket be kell tartani mindenkinek.
1.szabály.:Azt kell csinálnod amit a kiválasztott gazdád mondd.
2.szabály.:Szabadon választhatod a gazdád, de a döntésed végleges. Nem cserélheted le.
3.szabály.:Ha szökni próbálsz és elkapnak te leszel a préda akit le kell vadászni. Ez annyit jelent, hogy akárki aki elkap addig baszhat ameddig akar és azzal akivel akar. Természetesen ezután sem mehetsz el. Jó tanács. Ne próbálkozz a szökéssel. Mondta végig nyugodt arccal.
-Mii?? Mi ez a baromság?? És ha most felhívom a szüleim,megmondom neki  hogy hol vagyok és értem jönnek? Akkor mi van? Kérdezem felháborodottan.
-Azt sem tudod, hogy hol vagy de természetesen ha a szüleid ide jönnek érted, akkor most haza mehetsz. De csak most áll ez a lehetőség. Siess mielőtt meggondolom magam.

Amint ezt meghallottam elkezdtem keresni a zsebemben a telefonom. Meg pillantom anyum számát és elkezdem hívni. Kicseng de nem veszi fel. Megpróbálom apuval de ő se veszi fel. Újra próbálom anyuval miközben Lindow csak néz és mosolyog. Nem hiszem el, hogy tudta, hogy ez lesz.
-Hallo? Szól bele anya a telefonba.
-Szia anyu,Yuto vagyok. Eltudnál értem jönni elraboltak és félek és szükségem lenne a segí---. Kinyomott. Mi a szar? Miért? D-de.. Sokkot kaptam. Elkezdtem sírni. Ez nem lehet...

-Most már bizonyára te is rájöttél, hogy a szüleid küldtek ide. Természetesen csak azt fogjuk tenni veled amire engedélyt adtak. Ez egy ilyen hely. Az aggódó szülök ide küldik a szerintük nem megfelelő beállítottságú gyerekeiket, higy itt "kigyógyítsuk" őket ebből a "betegségből".Most, hogy tudod a, igazat ideje a beavatásnak.

Ezt hallva a lábaim nem bírták tovább, a földre estem és csak bámúltam a földet. Hogy lehet ez? Mért pont én velem van ez..??
-Bejöhettek. Ezzel behívott három férfit akik mind egy szál boxerben voltak.
-Most válassz kit szeretnél gazdádnak. Odanéztem.

A jobb szélső kicsit sötétebb bőrű volt. Jól kidolgozott teste van. Rövid barna haja oldalra van fésűlve, szürkés kékes szeme van és enyhén szakállas, de csak annyira, hogy szexi legyen.

A középső világosabb bőrű, izmosabb, mint az előző. Fél hosszú fekete haja van, tincsei fekete szemeibe lógnak. A bal szemén van egy vágás. Rossz fiús kisugárzása van.

A bal szélső is világosabb bőrű, pont elég kidolgozott teste van. Hosszú fehér haja van és tenger kék szemei vannak. Nem néz ide. Olyan kis ártatlan kisugárzása van.

-Mondom válassz! Kiabál rám Azafuse.
-Mi? Dehogy! Én meleg vagyok nem hímkurva. Nem fekszek le akárkivel.
-Ahhoz képest jól megbámultad őket. Ha te nem választasz én fogok.
-Nem tudsz kényszeríteni. Inkább elmegyek innen a faszomba. Elakartam indulni de egy pillanat alatt mögém került, megfogta két kezem és hátra fogta. Ez fáj.
-Ha nem választasz, itt helyben fog megdugni mind a három egyszerre amit videora veszek és körbe mutogatom mindenkinek, hogy milyen jól dugható ujoncot kaptunk. Azután kapós leszel majd.
Sikerült felidegesítenem. Az kéne még. Ez őrült.
- Akkor legyen a fehér hajú.     Nem néz ki durvának. Hátha elég neki egy kis szopás vagy kényeztetés...
-Biztos vagy benne? Ő lesz a gazdád. Neki nem mondhatsz nemet. Azt kell csinálnod amit mondd. Súgta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-I-igen...   Elbizonytalanított ezzel. De ki kell bírnom. Beadom neki, hogy szótfogadok neki és megszöktetem magam vele...  Ezzel elengedett. Ránéztem a fiúra. Csak mosolygott, a másik kettő meg csak lenézően nézett engem. A fiű kinyújtotta felém a kezét. Meglepő. Nem hittem volna, hogy akadnak itt normális emberek is. Megfogtam a kezét. Hideg. Lindow intett a többieknek, hogy menjenk ki. Nézett minket egy darabig.
-Dante. Mondd meg Nicolas-nak, hogy rád esett a választás. Ne engedje, hogy mások is rámásszanak a játékodra. Tietek a 109es szoba. De elötte.. Vidd el a beavatásra. A szokásos helyen van.  Szóval Dante a neve. Még mindig nem tudom mi ez a beavatás dolog... Dante még mindig fogja a kezem  és elindulunk. Kimegyünk az ajtón és egy folyosóra érünk. Ajtók vannak jobb és bal oldalt is de mi egyenesen mentünk.
-Dante, nem akarod elengedni a kezem? Kérdezem de nem felel.
-Dante? Próbálkozom újra de semmi válasz.
Bemegyünk egy pince lejáróba. Lemegyünk a lépcsőn és kinyitja az ajtót. Alig tudol hinni a szememnek... Ahova csak nézek férfiak vannak akiket éppen dugnak vagy megfognak dugni. Vannak idősebbek, fiatalabbak de még korom beliek is. Dante szájába veszi a kezét és fütyül egyet hangosan. Mindenki felfigyel rá.
-Ő a mai játékszeretek. Teszteljétek mit bír ki. Én itt fogom nézni. Ez Azafuse-sama parancsa. Mondta majd belökött közéjük. 

Várom a véleményeket~ 🤗
Köszönöm, hogy elolvastad~ ❤️

Fényév távolságTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang