1 . Bölüm

210 17 22
                                    

Chanyeol
Uzun süren toplantıların ardından sonunda bu can sıkıcı odadan çıkmıştım.  Kendimi bildim bileli hep bu işlerden nefret ederdim. Ne diye babam  emekliye ayrıldı ki. Oysa ben halimden memnun bir insandım. Her gün gittiğim barlarda eğlenen ben bugün ise dilinden anlamadığım evraklarla dolu toplantılardayım. Neyse ki yanımda Kris var, o olmasaydı şuan kim bilir ne haldeydim. Uzun koridorları Kris ile birlikte yürürken sonunda asansörün önüne geldik. Düğmeye basıp asansörün gelmesini bekledik. Asansör nihayet gelmişti ve  0 yazan düğmeye basıp otoparka iniyorduk.  Bu lanet asansör neden bir türlü inmiyor ki. Kris bana ben ise Krise bakıyordum.  Ikimizde yorgunduk. Ve tabi ki de bu yorgunluğu barda geçirecektik. Asansörün kapısının açılmasıyla hemen siyah arabamın yanına vardım. Elimdeki anahtarın düğmesine basarak kapıyı açtım. Ben sürücü koltuğuna geçerken Kris ise hemen yan koltuğa geçti.  Tam arabayı çalıştıracakken Krisin telefonu çaldı.  " Evet dinliyorum. Ne demek toplantı yarım saat sonra. Ahh.. beni çıldırtmak mi istiyorsun sen. Ne biçim sekretersin. Ne demek unuttum. Tamam tamam uzatma. Onları ara ve geleceğimizi söyle.  " diyerek telefonu sinirle kapattı Kris. Ardından bana dönerek " Her zaman ki restoranta gitmeliyiz.  Toplantı var ve bunu yeni öğreniyorum. Bu anlaşma çok önemli kaybedersek bittik.  " diye söylenirken, bende son gaz arabaya yüklendim. Eğer gaza bazmazsam geç kalacaktık çünkü iş yeri için ayarlanan restorant cok uzaktı.  Son hızla nihayet vardık ve yavaş adımlarla içeriye girdik. Etrafa baktığım da geldiklerini gördüm.  Krise onları işaret ederek yanlarına doğru gittik. Ufak bir selamla dan sonra toplantıya başladık.
*********
Baekhyun
Büyüdüğüm yetimhaneden Luhan'la birlikte ayrılalı uzun zaman oldu. Ikimiz de kardeş gibi büyüdük.  Arkadaştan çok kardeşlik bağı vardı aramızda. Yetimhaneden ayrılmış yatılı bir ışte çalışmış ve biriktirdiğimiz parayla ev ayarlayıp eşyalarımızı almıştık. Luhan'in gördüğü iş ilani ile eski iş yerimizden ayrılıp bu lüks restorantta çalışmaya başladık. Parası çok iyiydi ve bize yeterdi. Henüz burada çalışalı 1 ay olmuştu. Ve burası gerçekten çok rahattı. Luhan ve ben müşterilere servis yaparken müdür tüm elemanları toplamış büyük bir masa hazirlatip donatilmasini istemişti.  Herhalde gelen kişiler çok büyük ve tanınmış insanlardı çünkü müdürü ilk defa böyle telaşlı gördüm.  Ben mutfağa giderken Luhan ise boş kirli tabakları alarak arkamdan geliyordu. Yaklaşık 1 saat mutfakta kaldık çünkü mutfakta eleman yetersizdi ve biz yardım etmek zorundaydık. Işimiz bitince yerimize döndük ve misafirlerin gittiğini gördük. Fakat bu sefer başka birileri orada oturuyordu. Bize bakıp konuştuğunu farkettim. Herhalde birşey isteyecek diyerekten onlara doğru ilerledim. Biri sarı saçlı ve diğeri ise saçları kahve tonları renginde iki takım elbiseli adamlara doğru yaklaştım.  Gelmemle birlikte saçı kahve rengi olan adam bana gülümseyerek baktı.  Bozuntuya vermeden bende sahte bir tebessümle saygıyla konuşarak " Hoşgeldiniz efendim.  Siparişleriniz nedir ? " diyerek cebimden defteri ve kalemi çıkartıp onlara baktım.  O ise beklediğimden farklı bir cevap verdi. " Yeni misin ? Sürekli buraya gelirim ama seni hiç görmedim.  " diyerek gülümsemesine devam etti. " Sayılır efendim 1 aydır burdayım. Denk gelmemiş olabiliriz. Şimdi siparişlerinizi alabilir miyim. Işten kovulmak istemem. " diyerek uzun konuşmamayı istedim.  Çünkü herkese sevecen dolu bir insan değilim.  Siparişleri alarak uzaklaştım. Luhana işaret verip yanima gelmesini sağladım.  Uzun dakikalardan sonra herşey hazırdı ve Luhan ile birlikte iki adamın masalarına doğru yürüdük.  Yiyecekleri masaya bırakırken sarı saçlı adamın dikkatlice Luhan'i izlediğini farkettim. Luhan oradan uzaklaşırken bile arkasından bakıyordu. Bende son tabağı bırakıp eğilerek " Afiyet olsun." diyerek uzaklaştım.  Aradan yarım saat geçmişti ve bu iki adam hala bize çaktırmadan bakmaya devam ediyordu. "Pardon bakar mısınız?  " Masaları silerken duyduğum sesle arkama döndüm. Yine o iki adam sırıtarak bakıyordu.  Bozuntuya vermeden yanlarına gittim. " Dinliyorum efendim başka bir isteğiniz mi var?  " diye sorduğum da , aldığım cevapla keşke sormaz olaydim dedim.. "  Telefon numaranı alabilir miyim ? Geceleri lazım olur. " diyerek kulağıma fısıldarken o anlık sinir ile karşımda ki kahve saçlı adama yumruk attım.  Kesin işimden kovulacam bundan eminim........

ESKİ SEVGİLİM { CHANBAEK & KRİSHAN } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin