8. Bölüm

142 16 4
                                    

BAEKHYUN
Uzun süren yılların yorgunluğundan sonra kendimi ilk defa huzurlu hissettim. Sonunda mutluluk bizi bulmuştu. Bize aşık iki dev adam, bize mutluluğu veren iki güzel adam. Kalbim ilk defa biri için attı böyle.  Ben kimseye güvenmem dediğim bir anda sahip oldu kalbime. Yıktı geçti tüm duvarları, bir tek ben değil uğruna ölebileceğim kardeşim bile huzurlu. Şu anda tek dileğim uzun süren bir huzur.
Gözlerimi açtığım da saatin öğleye doğru geldiğini gördüm. Luhanhala uyumaya devam ediyordu. Onun için çok güzel bir kahvaltı hazırlamayı düşünüyorum. Odasının kapısını açıp arkamdan kapattım. Yavaş adımlarla merdivenlerden inip mutfağa yönelirken, duyduğum kapı sesiyle rotamı değiştirerek kapıya yöneldim. Kapıyı açtığım da bana kocaman sırıtan iki devi gördüm.  Tanrım bunlar bu saatte burda olmak zorundalar mı. Sürekli pjimalarla beni yakalıyorlar. " Günaydın bebeğim. " diyerek dudaklarımdan öptü Chanyeol. "Ne günaydını öğlen oldu. Siz hala uyuyor musunuz?  " diye sordu Kris. " Yok biz çoktan uyanmıştık dimi hyung. ? " arkama döndüğüm de Luhan'in uyanmış bize doğru geldiğini daha yeni fark ettim. Anlaşılan kapının sesi yüzünden uyanmıştı. Kris'e sarılıp ardından salona doğru götürürken bende Chanyeol'un elinden tutup salona ilerledim. " Bugün izinli olduğunuza göre sizi bizim eve götürmeye karar verdik. " diye konuşmayı başlattı Kris. " Bu çok güzel dimi hyung. Ne olur gidelim. " deyince Luhan,  " Tamam bu güzel olur. 3 ay dan sonra ilk defa evinize gelmiş olacağız. Biz hazirlanalim hadi Luhan." diye karşılık verdim. Ikimizde merdivenleri çıkıp odaya yöneldik. 3 odamız olduğu halde Luhan hep benimle yatmak istedi. Küçükken de öyleydi bensiz asla uyuyamazdı.

YAZAR
Luhan ve Baekhyun hazırlanıp odadan çıktılar.  Sevgililerinin hazırladıklarını gören iki dev ayağa kalkıp hep beraber kapıya yöneldiler. Kris şoför koltuğuna geçerken Luhan ise hemen yan tarafında ki koltuğa geçti. Baekhyun ve Chanyeol ise arkaya geçip oturunca, Kris arabayı çalıştırarak evlerine sürmeye başladı. Chanyeol ve Kris çocukluk arkadaşları oldukları için üniversite den sonra birlikte aynı eve çıktılar. 40 dakika süren yolculuğun ardından nihayet eve vardılar. Dörtlü içeriye girip kocaman olan salona ilerleyerek koltuklara oturdular. " Aç mısınız ? Kesin kahvaltı da etmediniz siz. Birşeyler yiyelim " diyen Chanyeol'u onaylayarak " Evet ama yemekleri ben ve Luhan yapacaz bugünlük. " diyerek kardeşine göz kırptı Baekhyun. Ikiside işaret ettikleri mutfağa yöneldiler. Ardından dolapları karıştırarak yemek yapmaya başladılar.  20 dakika boyunca yaptıkları yemek nihayet olmuştu. 
O sırada ise iki arkadaş konuşmaya başlamışlardı bile aralarında.
" Chanyeol bugün son günümüz olduğunu biliyorsun dimi. Ahh gerçekten bazen vazgeçmek istiyorum. Luhan'a ne zaman baksam yaptıklarım dan utanç duyuyorum. Tanrım neyim var benim böyle. " deyince Kris, Chanyeol hemen çıkıştı " Yaahh ne vazgeçmesi. Sonuna kadar gidecek bu. Sakın aşık oldum deme bu geyik çocuğa. Kapılma ona. Unutma 3 ay sabrettiysek bunun hakkını  vermeliyiz. Tamam güzel oldukları doğru.  Ama bizim hedefimiz başka. "
" Hayır dostum aşık olduğum falan yok. Ya sen peki Baekhyun dan hiç mi etkilenmedin. "
" Tabiki de etkilendim. O yüzden aşık olmadan bu işi halletmek. Tanrım delirmek üzereyim. Bir gecelik zevk için 3 ay beklemekte ne demek. Bu kadar kapılacağımı bilmiyordum. "
" Ben vazgeçmek istiyorum Chan. Aklım yap diyor kalbim ise yapma diyor. Ben yapamicam galiba. Hem belki ilk defa severiz olmaz mi ? "
" Yapma Yifan aşık olmak yok. Kendimize aşık edelim derken bizim aşık olmamız çok klişe değil mi tanrı aşkına. Bu gece herşey bitecek. "
" Ama Chan ben gerçekten çok kararsızım. Ilk defa bu kadar çelişki de kaldım. " diye konuştuklarında Luhan duyduklariyla yerde diz çökerken Baekhyun ise duydukları ile büyük bir şoka girer. Istemsizce gözlerinden yaş akarken Luhan'a baktığında ise onun çoktan ağladığını fark etti. " Hyung gidelim burdan.  Lütfen gidelim. " diye Luhan yalvarirken, Baekhyun kardeşinin elinden tutup onu yerden kaldırdı. Luhan ayağa kalkarken dengesini kaybedip arkasında ki küçük süs masasına çarpınca çıkan sesle Chanyeol ve Kris arkalarına baktı. Gördükleri manzara ise tahminlerin den daha fazlasıydı. Duvarın köşesinde onlara bakıp ağlayan ve öfke ile bakan çift gözler vardı.  Chanyeol güçlükle yutkunurken Kris ise sadece Luhan'a bakıyordu. Kris'in gözlerinde pişmanlık varken Luhan da ise hayal kırıklığı ve nefret vardı. Kris yaklaşmak için bir adım attığında Luhan eliyle durması için kaldırdı. " Sakın bana yaklaşma. " diye uyardı. Baekhyun Chanyeol'a yaklaşıp sert bir yumruk attı. " Ilk defa güvendim ilk defa sevdim. Ve sen hepsini bir çırpıda yok ettin Park Chanyeol. " diye öfkeyle bağırdı Baekhyun. Gelen telefon bildirim sesiyle Baekhyun ve diğerleri de aynı anda sustu.  Baekhyun telefonunu cebinden çıkarıp telefonun ekranını açarak mesaj bölümüne girdi

xxxxxx857 : Bu size son mesajım olacak. Son kez uyarıyorum.  Park Chanyeol ve Wu Yifan dan uzak durun.

Baekhyun okuduğu mesajla psikopat gibi kahkaha atmaya başladı. Luhan abisine şaşkınlıkla bakarken Kris ve Chanyeol ise ilk defa bu kadar korktuklarını hissetti. Baekhyun elindeki telefonu Chanyeol ve Kris'e göstererek gelen mesajı okuttu. Ikili şaşkınlıkla birbirine bakarken Baekhyun " Gördünüz dimi. 3 ay boyunca bu mesajlarla yatıp kalktık. Hiç birine inanmadik. Hep size güvenmeyi tercih ettik. Ama yanıldım ilk defa kardeşimi koruyamadım. Ama bundan sonra yanilmak yok. " gülmesini kesip öfkeyle konuşunca, Luhan ağlayarak " Hyung kendini suçlama asıl suçlanması gereken bu iki iğrenç insan. Sen bana olmaz dedin güvenemem dedin ama benim için kabul ettin sevdin aşık oldun güvendin. Özür dilerim hyung hepsi benim yüzümden. Gidelim burdan artık. " diyerek abisinin kolundan tutup kapıya sürüklemeye başlayınca Kris durdurmaya çalıştı. " Luhan beni dinle lütfen gitme gerçekten aşık oldum sana itiraf edemedim kendime.  Ne olur beni bırakma " diye bağırdı Kris. Iki kardeş Kris'i umursamadan evden çıkarken Kris ise  Chanyeol'a " Lanet olası sana yapmayalım dedim senin yüzünden kaybettim onu. Bir daha asla güvenmez bana. " diye bağırdı.  Chanyeol koltuğa tekrar oturarak iki elini de başının arasına aldı. " Lanet olsun sen bile cesaret edip onu sevdiğini söyledin ama ben korkak çıkarak nefsime yenildim. Sonsuza kadar kaybettim onu. " diyerek uzun süredir akmayan gözyaşları şimdi akmaya başladı. " Gerçekler neden bu kadar acıttı Chan. Neden kalp denen şey çok aciyor. " diye söylenirken Kris, Chanyeol ise " Kazanmalıyız ne yapıp edip onları kazanmalıyız. " diyerek kapıya fırlarken Kris hemen peşinden giderek onun takip eder.

BAEKHYUN
Gözlerimi açtığım da duyduğum adım sesleri ile kafamı kaldırarak etrafıma baktım. Etraf çok karanlık ve ellerim bağlı bir şekilde yerde uzanıyordum. En son Luhan ile hayatımızı karartan o evden çıktığımızı hatırlıyorum. Peki o zaman Luhan nerde. Burası da neresi.
" Sonunda uyku prensi uyanmış anlaşılan. " duyduğum sesle tekrar kafamı kaldırdığımda karşımda iri ve uzun boylu takım elbiseli bir adam duruyordu. " Nerdeyim ben. Luhan nerde ? " diye sorduğum da karşımda ki adam alayla kahkaha atarak " Şu yanında ki ufaklığı mı soruyorsun. Diğer odada ve şu an kim bilir ne halde. " diye cevapladığında içimde büyük bir acı  oluştu.  Ne demek oluyor bunlar. " Neden buradayız bizden ne istiyorsunuz. " diye sorduğum da " Bay Park ve Bay Wu'nun emriyle buradasınız. Anlaşılan onları çok kızdırdınız. " diye gülerek konuştu.
" Bay Park ve Bay Wu mu bizi getirtti. Neden getirdiler bizi buraya. Ne istiyor bizden bu şerefsizler. " diye bağırdığımda karnıma tekme yemem bir oldu. Duyduğum çığlık sesleriyle gözlerim yerinden çıkacak kadar açıldı. Bu ses, yok yok olamaz. Bu ses Luhan'a ait olamaz değil mi ?
" Hyung canım çok acıyor yardım et. " diye duyduğum ses ile ağlayarak " Ne yapiyorsunuz kardeşime rahat bırakın onu. O daha masum ve güçsüz.  Bana herşeyi yapın ama ne olur onu bırakın." Diye yalvarmaya başladım adama. Karşımda adam saçlarım dan tutup kafamı kaldırarak yüzüne bakmami sağladı. " Bana bak ufaklık.  Kardeşine ne yapılıyor merak etmiyor musun ? Ben seve seve anlatırım. Şu an vücudunda sigara söndürülüyor, kemer ve kırbaç ile vücudunda izler bırakılıyor. Kardeşin ile aynı acıyı yaşayacağın dan hiç şüphen olmasın. " saçlarımı sertçe bırakarak kafamın yere vurmasını sağladı. " İşkenceye başlayın. Sağlam bir yer bırakmayın onlarda. " diyerek kapıdan çıktığında arkasından 3 adam içeri girerek bana yaklaştı. Biri üzerimde ki kıyafetleri çıkarırken diğeri ise çıplak vücuduma sigara söndürüyor diğeri ise aynı anda kemerle sırtıma izler bırakıyordu. Luhan ve benim çığlığım yankılanırken kendime bir söz verdim. Chanyeol ve Kris öyle bir yakacağim ki canınızı ölmek için yalvaracaksınız. Luhan ve benim yaşadıklarımızın bedelini çok ağır ödeyeceksiniz. Ne kadar sürdü işkenceler ne kadar çok canımız yandı bilmiyorum. Beni acıtan bu işkenceler değil orada kardeşimin çığlıkları ve yardım için bağırışıydı. Luhan'ın sesi birden kesildiğin de içimde bir korku oldu. Eğer kardeşim öldüyse bende onları öldüreceğim. Kan kokuları her yeri sararken, ne kadar sürdüğünü bilmediğim bu işkence de bende dayanamayarak kendimi karanlığa teslim ettim.
Başımın ağrısı ile açtığım gözlerimi tekrardan kapatıp açarken etrafin beyaz olduğunu gördüğüm yerde göz çevirdim. Sol tarafa baktığım da pencerenin açık olduğunu gördüm. Başımı sağa çevirdiğim de bana heyecanla bakan bir adamı gördüm. Yerimden kalkmaya çalıştığım da hissettiğim acı ile tekrar olduğum yere uzandım. " Yaraların çok derin daha iyileşmedin. Kalkmaya çalışma. " diye uzanmama yardım ederken konuştu. " Sen kimsin ? Ne işim var burda. Kardeşim nerede Luhan nerede. ? " diye sorduğum da gülümseyerek " Endişe etme Luhan karşıda ki odada ve uyuyor hala kendine gelemedi. 3 gündür uyuyorsunuz. Uyanman çok iyi oldu. " diye kapıya yönelerek kapıyı açıp bağırmaya başladı. " Biri buraya baksın.  Doktoru çağırın çabuk Bay Byun uyandı. Hemen biri kontrol etsin. "
Bay Byun mu ? O da kim.

ESKİ SEVGİLİM { CHANBAEK & KRİSHAN } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin