Baekhyun
Karşımdaki bedeni yumruklamaya devam ettiğimde diğer adamın beni ondan ayırmaya çalışması beni daha da çok kızdırıyordu. Tüm müşterilerin odak noktası olmak umrumda değildi şuan. Tek isteğim bu kepçe kulaklı adamın yüzünü tanınmayacak hale getirmek. O kadar dalmiştım ki Luhan'in belim den tutup çekmeye çalıştığının farkında değildim. " Hyung dur artık ne olur. " diyen Luhan'a döndüğüm de ağlamaklı gözlerini gördüğüm anda ellerimi indirdim. Herşeye katlanabilirdim ama asla kardeşimin gözyaşlarına dayanamazdım. Durduğumu gördüğünde hemen bedenime sarıldı. Çok iyi biliyordu sarılması beni hemen yumuşatıyor du. Ve ardından koşarak bize doğru gelen müdürle sıçtığımı anladım.
*********
Chanyeol
Biten toplantının ardından Bay Oh ve yardımcıları restoranttan çıkarken biz ise kalmaya devam ettik. Anlaşma imzalandı ve artık Oh Holding ile de çalışmaya başlayacağız. Aç midemin gürültüsü ile hemen garsonlari çağırmak için etrafa bakındığımda kimseyi bulamadım. Biraz daha beklemeyi düşündüm. Krise döndüğüm de sırıtarak bana bakıyordu. 'Ne var ' gibisinden baktığım da bana karşı tarafı göstererek " Sence bunları ayarlayabilir miyiz ? " diye sorunca işaret ettiği yere baktım. Az öncesinde baktığım olmayan garsonu şimdi görüyordum. Yanında ise karamel saçlı onun kadar ufak gözüken garsona baktım. Gözlerimi ondan ayırmadan Krise " Bence biz ayarlamadan onlar bize gelir. " diyerek ona dönüp göz kırptım. Çok geçmeden karamel saçlı çocuk bize doğru gelerek " Hosgeldiniz efendim. Siparişleriniz nedir? " diye gülümseyerek sorup cebinden bir not defteri ve kalem çıkardı. Ben ise mubabbet etmek amaci konuyu değiştirerek " Yeni misin ? Sürekli buraya gelirim ama seni hiç görmedim. " diye sorduğum da, hep işe yarayan konuşmam bu sefer beni yarı yolda bırakmıştı. " Sayılır efendim 1 aydır burdayım. Denk gelmemiş olabiliriz. Şimdi siparişlerinizi alabilir miyim. Işten kovulmak istemem. " diyerek lafı değiştirdi. Haklıydı bir nevi. Bozuntuya vermeden siparişleri söyleyip gelmesini bekledik. Uzun süren dakikadan sonra aynı garson tekrar gelmişti ve yanında ise Kris'in bahsettiği siyah saçlı garson çocuk vardı. Yiyecekleri masaya bırakıp giderken karamel saçlı garson " Afiyet olsun. " diyerek uzaklaştı. Hem yemeğimizi yiyorduk hem sohbet ediyorduk. " Bu çocuk çok hırçın gibi duruyor. Baksana nasıl da tersledi seni. Başkası olsa çoktan kucağımızda oturuyor olurdu. " diyen Kris'in sesiyle başımı yemekten kaldırıp ona baktım. " Pes etmek yok. Belki bu sefer yüz verir ? " Kris'in konuşmasına fırsat vermeden masaları silen çocuğa seslendim. Arkasına dönüp bana bakıp ardından hızlıca yanımıza varmıştı bile. " Dinliyorum efendim başka bir isteğiniz mi var ? " diye sorduğunda kulağına fısıldadım " Telefon numaranı verebilir misin ? Geceleri lazım olur. " dememle yüzüme yumruk atması bir oldu. Ben olayın şokundan çıkamamışken bir yumruk daha yemeye başladım. Kris bile onu üzerimden alamiyorsa bu çocuk gerçekten çok güçlüydü demek ki. Birden yumruklarının durmasıyla hemen ona döndüm. Siyah saçlı çocuk ona sarılıyordu. " Hyung sakinleş artık. " diyerek ağlıyordu. Her zaman gördüğüm müdürün bize yaklaştığını farkettim. Bana yumruk attığını öğrendiği her halinden belliydi çünkü sürekli bağırıp fırça atmaya başlamıştı garsona. " Kovuldun Baekhyun. " diyerek bağırırken adının Baekhyun olduğunu öğrendiğim çocuğun Yanındakinin gözyaşlarını silip müdüre bakarak " Lütfen efendim inanın benim bir suçum yoktu. Lütfen kovmayın kardeşime bakmak zorundayım. " diyerek ona sarılan çocuğun saçlarından öpüyordu. Ilk defa suçluluk duygusunu hissettim. Iki kardeşin ağlamaklı olan gözleri içimi acıtmıştı. " Onları işten atmanız için gerekli bir sebep yok. Suçlu olan benim. Işlerine devam etsinler. " diyerek müdüre bakıp yaralı dudaklarımı elimin tersiyle sildim. " Teşekkürler Bay Park. Ikinizde işinizin başına. " diyerek iki garsonu uyararak gitmelerini işaret etti. Sorun şu ki Baekhyun duygusuz ve boş gözlerle bana bakıyordu. Normalde dizilerde teşekkür ederim tarzı bakış atılmıyor muydu ? Gidene kadar ters bakışlarla bana baktı. Ben yerime geçip otururken Kris'in bana baktığını gördüm. " Chanyeol delirdin mi sen. Çocuk yüzünü dağıttı sen ise karşılık vermedin üstüne de çocuğun işten kovulmamasini sağladın. Herhalde toplantılar seni çok yordu hiç iyi değilsin. Hadi evine gidelim. Iyi çocuk rolü sana yakışmıyor. " diyerek ayağa kalkıp kolumdan tutarak beni arkasından sürükledi. Ben ise gözlerimi devirip beni sürüklemesine izin veriyordum. Neden karşılık vermediğimi bende anlamış değilim. Saçmalamayın tabiki de ondan etkilenmedim. Yediğim yumruklarin bedelini başka şekilde alacağım. Sadece yarını bekle Baekhyun, intikamım öyle acılı olacak ki, ölmek için tanrıya yalvaracaksin. Park Chanyeol'u rezil etmek ne demek göreceksin......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ SEVGİLİM { CHANBAEK & KRİSHAN }
Fiksi PenggemarKris ve Chanyeol gönül eğlendiren iki zengin züppesi. Her gün farklı kızlarla yatıp kalktıktan sonra artık kızlardan bıkmaya başlarlar. Bu sefer farklı bir ilişki arayışına girerler. Bir gün bir iş görüşmesi için gittikleri restorantta çalışan iki...