אל תפספסו את הסרטון שלמעלה.
חבל כי ג׳ימין/ג׳וני פשוט מדהים!_______________________________________
ג׳וני הדליק את הטלפון.
1000 הודעות
150 שיחות שלא נענו
הוא הסתכל על ההודעה הראשונה שמין היוק שלח לו ומיד חייג אליו.
"קאנג ג׳ון. אני בדיוק מול דלת הבית שלך" אמר מין היוק בטון הכי שלו ורגוע שיכל להוציא בסיטואציה שבה היה, הוא עבר בין כל העיתונאים שניסו להוציא ממנו הודאה לגבי הבחורה החדשה שג׳וני יוצא איתה.
"אני נכנס. הבאתי איתי כמה מהבחורים שישמרו על הבית בינתיים" מין היוק ניתק וג׳וני שמע את זמזום הדלת הנפתחת.
הוא הורה לליילה להישאר בינתיים בחדר שלה וירד למטה לקבל את פניו של מין היוק.
"אתה יכול להסביר לי מה קורה?" שאל ג׳וני את מין היוק שרץ לכל החלונות והגיף את כל הוילונות.
"ליילה כאן, נכון? אני רוצה שגם היא תשמע" אמר מין היוק ועלה לקומה השנייה כשג׳וני משתרך בעקבותיו.
"בחדר שלה" אמר ג׳וני ומין היוק נכנס לחדר. ליילה נעמדה מיד כשראתה אותם נכנסים. היא הייתה לחוצה.
מין היוק התיישב על ספת הכושר בזמן שג׳וני התיישב על מיטתה של ליילה והושיב אותה לצידו. הוא שלח לה מבט מרגיע ולאחר מכן פנה למין היוק.
"עכשיו אתה יכול לספר לנו מה קרה?"
מין היוק הוציא מכיסו את הטלפון הנייד והראה להם כתבה עם תמונות שלהם יוצאים מהרכב. התמונות היו מאתמול בערב.
"אתה חושב שבגלל שהנמכת פרופיל בחודשים האחרונים, אז אתה יכול לשכוח מכל אמצעי הבטיחות? רואים את הפנים שלך בבירור! אני אפילו לא יכול לנסות לחפות עליך.
יש לנו שתי אפשרויות.
1. להגיד שזאת האישה שהצילה את חייך וזאת הייתה רק מחווה של הכרת הטוב ולא יותר מזה.
2. להודות בכך שאתם יוצאים.
אני לא רוצה להחליט בשבילך. אלה החיים שלך ואני יודע כמה אתם אוהבים אחד את השניה. אני לא מתכוון להפריד ביניכם! יהיו מספיק כאלה שינסו לעשות זאת בלעדיי"
סיים מין היוק ונאנח מביט בזוג שמולו.הם החזיקו ידיים וליילה הביטה בעיניו של ג׳וני בחשש.
"אתה מחליט ג׳וני. כל החלטה שתקבל אני אבין אותך" אמרה ליילה וליטפה בידה השנייה את ידו של ג׳וני שאחזה בידה.
"אני ירד למטה להכין לכם משהו לאכול. תחשבו טוב טוב על ההחלטה שאתם מקבלים, בכל דרך יש את היתרונות והחסרונות." אמר מין היוק ואנחה כבדה יצאה מפיו כשיצא מהחדר.
ליילה תקעה את מבטה על נקודה ברצפה.
׳אנחנו נצטרך להיפרד. אחרי הכל, אני לא אתן לו להרוס את הקריירה שלו בשבילי.
בכל זאת עד לפני זמן לא רב הייתי מעריצה שלו ואני יודעת כמה כוח הוא נותן לאנשים. הקריירה שלו היא לשמח אנשים ואסור לי להרוס את זה׳ הירהרה ליילה וליבה ניצבט.
"אנחנו לא." אמר ג׳וני והרים את סנטרה בידו, מסובב את פניה לכיוונו.
עיניה של ליילה נפערו.
"אתה קורא מחשבות?" שאלה אותו בפליאה.
"אני לא צריך לקרוא מחשבות, הן כתובות על כל הפנים היפות שלך" אמר ג׳וני.
"יקירה שלי. אני אוהב אותך. אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם! אני לא אתן לך להיפגע. את יודעת מה האימרה הכי שגורה בפי כל האנשים המפורסמים בעולם?
החדשות של היום הן הישנות של מחר.
חשבתי על זה לרגע,
אם אני יודיע שאנחנו לא יוצאים וזאת רק מחווה של הכרת הטוב למעריצה המפורסמת שהצילה את חיי, בסופו של דבר, נצטרך להיפרד אבל את תוכלי להישאר באנונימיות היחסית שלך בלי לפחד שתיפגעי ממעריצות משוג... מטור.... את יודעת למה אני מתכוון נכון?" ליילה הנהנה בראשה וג׳וני המשיך.
"מצד שני, אם אני מודיע שאנחנו יוצאים ואת האישה שהצילה את חיי, נצטרך להתמודד עם השמצות ואיומים ואולי אפילו שמועות שווא. אבל אנחנו נוכל להישאר יחד."
"מה אתה מעדיף?" שאלה ליילה ורגליה רעדו. היא לא אהבה את האפשרויות האלה.
"אני רוצה שלא תפגעי" אמר ג׳וני בקול רך.
"אני חושב שהאפשרות הראשונה תפגע בך פחות אבל... רק מלחשוב על זה אני מרגיש את הלב שלי כואב" אמר ג׳וני בכנות והניח את ידו על חזהו.
ליילה הביטה בעיניו החומות והיפות והניחה את ידה על לחיו בעדינות.
"אופה. אתה סומך עליי?" שאלה אותו.
ג׳וני נשק לשפתיה.
"יותר מכל אחד בעולם" השיב לה.
"יש לי רעיון, אבל אני צריכה עדיין לחשוב עליו ויש לי רק דרך אחת לעשות את זה" אמרה והצביעה על שק האיגרוף.
"אהה הבנתי." ציחקק ג׳וני "את צריכה להתאגרף בשביל לחשוב על זה? אבל יקירתי, קודם בואי נרד לאכול ארוחת בוקר" הוא חייך אליה את חיוכו שובה הלב וגרם שוב לליבה להחסיר פעימה.
הם ירדו במדרגות, מריחים את ריח האוכל שגירה את חושיהם.
"מה הכנת?" שאל ג׳וני והתקרב לעבר מין היוק, מלקק את שפתיו.
"מה זה? מרק ההאנגאובר המפורסם שלך?" הוא הצביע על סיר בינוני שהיה מלא במרק צהבהב שחתיכות ירק צפו עליו.
"כן וגם אורז וקצת מנות צד וקימצ׳י" אמר מין היוק והזיז מעט את ג׳וני שהפריע לו בדרך ואחר כך הניח על השולחן צלחות עמוקות.
הם התיישבו לאכול יחד עם מין היוק שהגניב כל הזמן מבטים, מנסה לקרוא את מחשבותיהם עד שכבר לא הצליח להתאפק יותר והוא הניח על השולחן ברעש את הכף.
"הגעתם כבר להחלטה? איך אתם יכולים להיות כל כך רגועים כשאתם שומעים את הטירוף שהולך בחוץ?" הוא השתגע.
"אני רגוע כי יש לי אתכם לצידי." מילמל ג׳וני והמשיך לאכול, מתעלם מהמבט המצמית שמין היוק שלח אליו.
"וואה דהבאק" אמר מין היוק בציניות "אתה רציני ג׳וני? ככה אתה הולך להמשיך להתנהג? כאילו כלום לא קורה?" מין היוק זעם.
"היונג, תרגע! ליילה אמרה שיש לה רעיון שהיא צריכה לחשוב עליו ואני סומך עליה בעיניים עצומות" אמר ג׳וני בקול תקיף ואחר כך העיף מבט מחוייך לעבר ליילה.
"אני סיימתי לאכול. אני עולה למעלה" אמרה ליילה והניחה את צלחתה בכיור.
היא עלתה לחדרו של ג׳וני והלבישה מכנסי ספורט וגופיה תואמת. אחר כך אספה את שיערה לקוקו גבוה וניגשה לחדרה.
היא הלבישה על ידיה את כפפות האיגרוף השחורות והחלה להתאגרף במרץ.
המחשבות התגלגלו במוחה והיא לא שמה לב לשתי הגברים שהביטו בה פעורי פה.
היא הייתה סקסית ברמות הזויות.
הגוף שלה ברק מזיעה והידיים והרגליים שלה בעטו בשק כאילו החיים שלה תלויים בכך.
ג׳וני הרים את ידו והניח על עיניו של מין היוק.
"מה אתה עושה?" אמר מין היוק והוריד את ידו של ג׳וני מעיניו.
"היא שלי. אל תסתכל עליה ככה" נזף ג׳וני במין היוק המהופנט ומשך אותו מפתח הדלת לכיוון המדרגות.
"פשוט תחכה לנו למטה. אה... יש לי שיר שלא העברתי לך עדיין. סקיצה קטנה שאני רוצה שתשמע, במחשב הנייד הכחול קובץ בשם ליילה. תקשיב לו" אמר ג׳וני וחזר על עקבותיו לחדר שבו הנינג׳ה שלו התאמנה.
"חם לי" מילמל ג׳וני והסיר את החולצה, מניח אותה על מיטתה של ליילה ונישאר רק עם מכנסיו הכחולות.
ליילה אפילו לא ראתה אותו מתקרב אליה כשלפתע הרגישה יד על כתפה.
היא שלחה אוטומטית אגרוף לכיוונו אבל הוא התחמק מהאגרוף, תופס אותה ומצמיד את גופה לגופו החשוף.
ליילה המופתעת הביטה בו בעיניים פעורות לרווחה. ליבה השתולל. היא לא הצליחה להבין אם זה מהמאמץ שהפעילה או מהרגשות שהרגישה, הכל התערבל בתוכה יחד עם המחשבות על פרידה, עזיבה שיברון לב ו... תשוקה עזה. זה מה שהיא הרגישה ברגעים אלו כשחשה את חום גופו ואת שפתיו הרכות שטרפו באגרסיביות חושנית את שפתיה. הוא הרים את רגליה על מותניו בזמן שהתנשקו בתשוקה ואחר כך הניח אותה על ספת הכושר.
ליילה הרגישה קור מספת העור בגבה שגרם לה לחזור לעשתונותיה. היא הזיזה את ג׳וני מעליה ונעמדה.
"מה אנחנו עושים עכשיו?" גיחכה ליילה
"מתמזמזים כאילו שום דבר לא קרה" המשיכה. זימזום טורדני המשיך להציק בראשה. פרידה, עזיבה, שיברון לב.
"את סקסית בטירוף. אני לא יכול איתך" אמר ג׳וני וחיבק אותה בחוזקה.
"אני.... אני חושבת שאני עדיין צריכה לחשוב." אמרה ליילה בשקט. עוצמת את עיניה ומתענגת על חיבוקו החם.
"אני יכול לעזור לך? אני יודע טקוואנדו" התוודה ג׳וני.
"באמת?" עיניה נפערו בתדהמה.
"אז למה לא אמרת קודם?" שאלה אותו.
"כי לא שאלת" ענה לה בחיוך.
"רוצה קרב? תקבל קרב!" אמרה ליילה וחיוך ממזרי עלה על שפתיה.
ג׳וני הגיב בצורה זהה אבל אז נזכר בחיסרון המשמעותי שלו, המכנסיים.
"שאני אשאר רק עם בוקסר או שתרשי לי קודם לשים מכנסיים נוחות יותר?" שאל אותה, גורם לה להסמיק.
"לך כבר" ציחקקה ליילה במבוכה.
הוא חזר אחרי דקה לבוש במכנס ספורט כחול קצר, עדיין בלי חולצה.
ליילה התקרבה אליו ושירטטה באצבעה על שישיית הקוביות המפורסמות שלו.
"ככה אתה הולך להילחם איתי? אתה מנסה לשחד אותי, נכון?"
"אני רק מקווה שלא תחשבי אפילו על לעזוב אותי" אמר ג׳וני בכנות, מביט עמוק אל תוך עיניה.היי קוראות (אין פה קוראים, נכון?)
החיבור המטורף בינהם 💑
מה אתן חושבות?
מה לדעתכן תהיה ההחלטה של ליילה?
YOU ARE READING
bodyguard שומרת ראש
Romanceהושלם! ג'וני עצם את עיניו, מעמיד פנים שהוא ישן. הוא שמע את צעדיה של ליילה מתקרבים ונעצרים קרוב אליו, לפתע חש את נשימותיה על פניו ונשימתו נעתקה. שפתיה הרכות נשקו לשפתיו באיטיות וג׳וני חש איך כל גופו מצטמרר למגעה. במהלך סיבוב הופעות בין לאומי, ג'יי...