12

2 0 0
                                    

*Cea de la media e Ann*


Deci, efectiv, nu îmi vine sa cred... Acesta nu este un vis. Este chiar foarte real. Eu sunt o vrăjitoare. Una... Buna. Mama mea nu m-a abandonat... Kumary... Casa... Totul e adevărat. Dar tatal meu adoptiv... Unde e?
Toate se leagă!! Femeia aia l-a făcut sa dispară. Cusutul!! Toate sunt super adevărate. Jegos de adevărate.

-Și... Vrei sa vi cu mine în Evermoor?

-Nu pot. Doamna Yi (m. adoptiva) locuiește cu tine.

-Prostuto, nu stai cu mine!! Găsim noi un loc.

-K...

-Apropo, Noah... E în oraș.

-Ce?

-Exact ce ai auzit. Acum, hai!

Ne-am întors la portul din Mexic și ne-am luat barca și am plecat. Din nefericire, nu era barca mea cu motor, deci o sa facem vreo o ora cu asta cu vâsle.

-Am ajuns?

-Mai avem puțin. De unde? De abia am facut un minut!!

*Dupa o ora*

-În sfarsit, am ajuns.

-Da.

E ora 2 dimineața, iar noi o luam pe cea mai îngustă și întunecoasa alee, ca să ajungem la un motel de 1 stea. Singurul motel din Evermoor.

Ăștia au o politica ciudata, nu stai la motelul lor mai mult de o zi.

Kumary s-a cazat, iar eu ma îndrept spre casa, fericita și mandra ca am găsit-o pe Kumary. I-am zis sa vina la Evermoor School, tot singura școala din tot Evermoor.

Am ajuns într-un final acasă. Se auzeau sunete de urs din baie. Când întru în baie, îl vad pe domnul Yi plutind cu un fel de magie mov în jurul lui.

Secretele lui AnnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum