Sangen!

342 17 9
                                    

"Hvad siger i til at udgive sangen, i lyder mega godt sammen!" Siger Daniel og smiler!
Jeg kigger overrasket på Marcus, som bare nikker og smiler!!
"Ja!" Siger vi glad i kor!

**5 DAGE SENERE**

Det er idag, idag vi skal udgive sangen!
Jeg er vildt spændt! Vi sidder i sofaen. Med "Vi" mener jeg Freja, Marcus, Mig og vores forældre!
Klokken er 12, sangen bliver udgivet kl.12.15! Kun et kvarter!
"Glæder i jer?" Spørg vores mor, Som kommer ind med et glas saftevand.
"Ja, men også nervøs!" Svare Marus. Jeg forstår ham, er også virkelig nervøs!

Kun 2 minutter. Sangen bliver vidst på live tv i Norge!
"Så det om lidt!" Siger Freja glad, jeg smiler til hende.
Det er nu, Nu er vores sang på live tv. Det sygt.

*Efter sangen*

"Wow, den var virkelig god, I har virkelig talent!" Siger Freja, jeg giver hende en kæmpe krammer. Mig og Marcus kigger bare på hindaen. Jeg løber hen og fælder ham, heheh.

"Daniel ringer!!" Råber vores far ude fra køknet, vi løber hurtigt derud.
"Hey drenge!" Smiler han.
"Heej!!" Siger vi i kor!
"Har en vild nyhed!"
-"Der er rigtig mange der er vilde med jer, hvad siger i til at lave et album ?"
Et album!!!
Det jo sygt! Vi nikker og krammer!
"Et album..." Bliver Marcus ved, Med at sige.

**Dagen efter**

Vi er lige vågnet, Kan stadig ikk fatte det. Freja kommer lige om lidt.
Jeg tager tøj på og smutter ned ad trappen.
*Bank bank*
"Hej, Så er jeg her!" Høre jeg Freja grine.
"Det kan jeg høre" griner jeg. Jeg giver hende et hurtigt kys på kinden inden vi smutter ind i stuen.
Vi snakker om alt muligt.  Hun fortæller at hendes plejefamilie snart skal på ferie...
"Hvor langtid?" Spørg jeg. Kan ikke klare mig uden hende...
"Omkring 4 uger..." Kan se det går hende på, jeg trækker hende ind i et kram.
"Vi Skyper så tit vi kan, og så er de 4 uger hurtigt væk....Håber jeg.." Siger jeg trøstende.

Vi vælger at gå ned og bade.

"Jeg kommer først din flodhest!" Griner Freja, og løber ned ad mod stranden. Jeg skynder mig efter hende, jeg overhaler hende! "Hvad sagde du?" Driller jeg. Hun slår mig hård i ryggen "Idiot" griner hun.

Vi løber ned i vandet, Og ser Mark...

------
Jeg skal virkelig være bedre til at opdatere, hahah.
Jeg lover der snart kommer et Marton! Men har ingen ideer! Eller Måske en!
Tak for 3K!!
17/5-17 419 ord!

Jeg Kender Ikke Min Bror..|FanFiktionWhere stories live. Discover now