Když jsem se uklidnila,seděli jsme na gauči a jedli pizzu kterou jsem upekla.
Koukala jsem na Harryho a smála se jeho obličeji,když si jídlo vychutnával.
Dala jsem do úst poslední sousto a připlížila jsem se k němu. Svou hlavu jsem dala na jeho stehna a lehla si tak aby,když sklonil hlavu koukal do mých očí.,,Omlouvám se" špitla jsem. Položil svůj kousek pizzy na talíř,vzal mě za ruce a posadil mě.
,,Prosím,neomlouvej se,vždyť víš, že nemám rád,když se omlouváš a nemáš pro to důvod" zamračil se a pohladil mě na líčku.
,,Odsuzuji tě, i když vím, že mi neublížíš Harry. Mám pro to důvod" mírně jsem se usmála nad jeho teplou rukou,která mi jezdila po líčku.
,,Jenže já tě musím chápat. Zažila si toho strašně moc, ublížil ti někdo s kým si byla tak dlouho,co se se mnou znáš. Nechtěl jsem na tebe křičet,jen jsem si dělal legraci s ty si to vzala strašně vážně, víš? Caroline,si moje nejlepší kamarádka a mám tě neskutečně moc rád,ano?" Harry dokončil svůj monolog a ušklíbl se.
,,Vždyť já tebe taky,Harry. Moc pro mě znamenáš" obmotala jsem mu ruce kolem krku a on mi dal pusu do vlasů.
Pohled třetí osoby
Harry byl někdo,kdo člověka pochopil,i když s jeho názorem třeba nesouhlasil. Chtěl toho druhého pochopit,vždycky se snažil. A to byl přesně ten problém, chtěl pochopit,proč na něj dívka je taková, proč je jednou přítulná a potom si ho drží od sebe. Chtěl to pochopit,ale nešlo to. Nikdy si na sobě nevšiml toho,že by na dívku byl třeba zlý,protože to Harry nikdy nebyl.
Ještě než se poznali, byl jako každý kluk v jeho letech. Měl 18 a dělal si úplně co chtěl, chodil po barech,opíjel se a každý den měl nějakou jinou dívku. Až když potkal jí jeho život se změnil. Ona ho změnila.
Před pěti lety
Pohled Harryho
Jako vždy jsem seděl u baru a koukal na různé holky,které se kroutily na parketu. V sobě jsem měl už nějaký ten panák vodky a bylo mi všechno jedno.,,Omlouvám se,že vás ruším,ale kohla bych se zeptat kde najdu knihovnu?" řekl někdo za mnou. Její hlas byl příjemný.
,,Neměla by ses na knihovnu ptát zrovna tady" ušklíbl jsem se a otočil se na ní. Koukala na mě hnědovlasá holka. Neměl jsem slov na to jak krásna je.
,,Oh,pardon" jen se pousmála a chtěla odejít, ale zastavil jsem jí.
,,Jestli chceš,knihovnu ti ukážu" nemohl jsem jí nechat odejít.
Kývla hlavou na souhlas.
Od té doby se scházeli pořád. Kde jinde než v knihovně.