,,Když už jsi mě donutil,abych ti dovolila tady zůstat,co budeme dělat?" své tělo jsem uvolnila,když mě začal škrábat na zádech.
,,Věděl bych" Harry se ušklíbl,ale já vstala a prohrábla si vlasy.
,,Přestaň tohle říkat" zamračila jsem se a sedla si na svou židli. Harry věděl,že jsem nesnášela tyhle narážky,věděl to,ale i tak ho to neodradilo od toho,aby to dělal pořád.
,,Notak babe,vždyť víš,že si z toho dělám srandu. Nemyslel jsem to zle." zvedl jeden koutek svých úst, jak to má ve zvyku a dal mi svou ruku na moje stehno.
Vstala jsem ze židle a seběhla schody až dolů do obýváku. Nechtěla jsem,aby si myslel,že udělám chybu jako u Kevina. Kevin je můj bývalý přítel,kterého jsem nechala udělat něco,čeho lituju. Vytáhla jsem těsto a pár surovin z lednice.
,,Vážně? Já nevěděl,že tě to tak naštve" slyšela jsem hlas,který se ozýval ze schodů.
Neřekla jsem na to nic,jelikož jsem měla plné práce pečení.,,Fajn,nemluvíš se mnou" postavil se za mě. Když jsem mu neodpověděla ani na tohle,vzal mé ruce a otočil mě k němu.
,,Proč si pořád myslíš, že ti ublížím? Známe se 5 let Kylie, tak proč?" zamračil se a koukal mi do očí. Poprvé co na mě zvýšil tak moc hlas.
,,Promiň,j-já jen" mé oči se začali topit v slzách.
,,Pšt, ne neplakej,tohle jsem nechtěl" objal mě a utěšoval.
Nikdy mu nevadilo,když jsem byla taková,když jsem prostě řekla aby toho nechal,chápal to,tak proč ne teď?
,,Jen mě štve,že mi nevěříš. Nikdy bych ti neublížil" pořád mě držel v náruči a nepřestával mě hladit na zádech. Neměla jsem sílu odpovědět,takže jsem se k němu jen přitiskla a užívala si to.
Mám v sobě prostě něco co mi říká,abych nikomu nevěřila. Vím, že mi Harry nikdy neublíží, ale bojím se. Nejhorší,že jestli to někdy udělá, nebudu to čekat a bude to strašlivě bolet. Zlomí mi srdce.