4-party

46 10 1
                                    

,,Honem,příjdeme pozdě" zařval na mě z dola Harry.
,,Jdeme na party,můžeme přijít kdykoliv" zakřičela jsem na něj zpátky a žehlila si vlasy.
,,Sluší ti to" uslyšela jsem hlas za mnou. Koukala jsem na sebe v zrcadle a přitom viděla i Harryho. Měl na sobě roztrhané,černé jeany a barevnou košili, která byla jak jinak než rozepnutá.
,,Tobě taky" otočila jsem se na něj a zkousla si ret.
,,Můžeme jet" usmála jsem se na něj.
Na svém obličeji měl úšklebek a já věděla,že se něco děje,ale nechala jsem to tak.
Harry zavolal taxi,takže jsme jen čekali než pro nás přijede a mohli jsme vyrazit.
Pohled Harryho
Když si zkousla ret,musel jsem se ušklíbnout,protože vypadala vážně sexy. Tyhle slova,které o ní říkám jsem nikdy neřekl. Ano,myslel jsem si to,když jsem jí viděl v upnutých šatech a jí šel vidět její perfektní zadek jako třeba teď,ale neříkám to nahlas,teď bych to klidně vykřičel.
Seděli jsme v taxíku a já měl svou ruku na jejím odkrytém koleni. Usmívala se a já se cítil šťastně.

,,Nechápu,že jsme se poznali zrovna tady" ušklíbla se a už do sebe nalívala svou vodku. Nebýt mě,tohle by snad nikdy nedělala,nechodila by dobrovolně na párty a určitě by dobrovolně nepila nějaký alkohol. Možná jsem jí změnil k horšímu,ale je se sebou spokojená a to mi dělá dobře.

,,Byla jsi vždycky tak vystrašená, když jsem tě sem bral" usmál jsem se na ní a napil se svojí whiskey.

,,Neznala jsem tady nikoho kromě tebe a navíc jsi mě nutil pít,mě která do sebe nikdy nic jinýho než vodu nedávala" začala se smát,miluju její smích.

,,A koukej,teď to piješ dobrovolně" mrkl jsem na ní a dopil svou skleničku.

Po 2 hodinách...

,,Jsem trošku opilá" uchechtla se a chytla mě za ruku.
,,Chci tančit, zatanči si se mnou Harolde" zkousla si ret a ve mě to vařilo. Ne že bych byl naštvaný,spíš se mnou dělala věci které jsem jen tak dát pryč nemohl.
,,Fajn,pojď tančit" přitlačil jsem jí k sobě a koukal do jejích očí. Otírala se nohou o můj rozkrok a mě to dělalo tak dobře. Věděl jsem,že to dneska skončí speciálně, ale bylo mi to jedno. Chtěl jsem jí.



Life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat