6-we kissed

46 8 2
                                    

Pohled Kylie
Probudila jsem se kvůli slunce, které mi svítilo do očí. Snažila jsem si vzpomenout na minulou noc, ale nešlo to. Viděla jsem krásného kudrnatého kluka vedle mě jak má ruku kolem mého pasu a spí. Vypadal sladce.

Svou ruku jsem dala na jeho vlasy a začala ho hladit. Spolu v posteli jsme spali vždycky když tady byl, takže mi to nepřišlo nějak divné. Vím jistě, že jsem to včera s alkoholem přehnala, ale taky vím, že se nestalo nic čeho bych litovala.

Harry zabručel a ještě víc se ke mě přitisknul.
,,Dobré ráno'' řekla jsem potichu a hladila ho ve vlasech.
,,Uhmm''
,,Notak, chci s tebou mluvit'' začala jsem do něj žduchat.
,,Chceš vědět co se stalo večera, že?'' uchechtnul se, ale oči nechal zavřené.
Nic jsem neřekla a čekala až mi to řekne. Otevřel oči a svou ruku propletl s tou mou. Bála jsem se.
,,Nic se nestalo, jen jsme se líbali'' nahlas jsem polkla a vyvřeštila oči.
,,Jen?'' nadzvednu obočí.
,,Ano jen, protože si chtěla abych tě udělal. Buď ráda, že já tak opilej nebyl'' ušklíbl se a já dala svou ruku na své čelo. Má pravdu je dobře, že se stalo jen tohle.
,,Líbila ses mi, když si byla taková'' začal hladit můj bok. Zvedla jsem jeden koutek a převrátila nás tak, aby byl podemnou a já seděla na jeho rozkroku.
,,Taková myslíš?'' naklonila jsem se k jeho uchu a zkousla ho. Jen přikývl na souhlas a já mu koukala do očí. Přiblížila jsem naše rty k sobě a zašeptala na jeho rty.
,,Tak to máš smůlu'' pohladila jsem ho a schválně svůj zadek přitlačila na jeho rozkrok když jsem z něj slézala.
,,Tak tohle ne baby'' řekl jsem jsem byla u skříně a hledala jsem něco na sebe. Koukla jsem na něj a přešla pohledem na jeho rozkrok.
,,To jsem udělala já?'' uchechtla jsem se a zakroutila jsem hlavou. Harry vstal a šel do koupelny. Musela jsem se začít smát, protože tohle se Harrymu nikdy v mojí přítomnosti nestalo.
Upřímně? Líbilo se mi jak na mě Harryho tělo reagovalo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 24, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat