Ishgar, Kardia
Lucy POV.
Stai putin, cred ca nu am auzit bine ce tot indruga necioplitul asta nesimtit si ireal de frumos..... dupa spusele celui din fata mea am ramas uimita, doar stau si ma holbez ca la vreun criminal in serie
Ma uit la Erza si la unchiul meu care par ingroziti la dezvaluirea adusa de acest Natsu Dragneel...
Adica cel din fata mea nu este un mesager trimis de Fiore, ci tocmai regele super arogant al Imperiului Alvarez...am auzit ceva despre el dar nu mult...
Oamenii din Alvarez il descriu ca fiind foarte crud si insetat dupa putere, conduce Imperiul Alvarez cu o mana de fier dupa propriile regului si ca doreste sa cucereasca micul regat Fiore caruia i-am oferit independenta si protectie.... zvonurile spunand si ca datorita cruzimii sale este considerat un fel de demon....
Daca ma uit mai bine la acesta, mie nu imi inspira niciun fel de frica si nu imi pare a fi asa de crud.......eu il vad.....doar........imposibil de frumos...
...Da asa este, il consider cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata....
Crud si nemilos pe naiba....
Imi ridic privirea spre el si vad ca imi analizeaza chipul cu acealasi aer nonsalant si cu in zambet mortal, insa daca nu ma insel, citindu-se putina dezamagire in privirea lui....oare de ce???...
Unchiul meu si Erza se uita cand la mine sau la regele cu par roz, cand unul la altul ....nespunand nimic
Ce ciudat, ei sunt foarte speriati, iar eu ma simt exact ca la inceput inainte de a afla cine sunt cei doi...
- Iar tu cine esti..???...vorbesc dupa un lung moment de liniste, indreptandu-mi privirea curioasa spre cel cu parul negru care presupun ca nu este Elfman Strauss....
- Ma numesc Grey Fullbuster, majestate, sunt locotenentul general al armatei Imperiului Alvarez...
- Si cel mai bun prieten al meu....il intrerupe necioplitul aratos cu o voce impunatoare...
Un rege cu parul roz, arogant si seducator care asupreste si cucereste, dar care tine la prietenii sai...asta da de gandit...
- Si cu ce ocazie sunt onorata de vizita voastra neanuntata....domniilor ?.....
- Ca si rege al Imperiului Alvarez eram foarte curios sa aflu de noua regina a Imperiului Ishgar, fiica lui Jude Heartfilia, ...spune acesta zeflemitor...
- Dar....am ramas surprins cand v-am vazut chipul pentru prima data....nu defapt a treia oara...... nu m-as fi asteptat in vecii vecilor ca noua regina a Imperiului Ishgar sa fie atat de frumoasa...si o spun cu sincere cuvinte... spune toate acestea cu o voce plina de veneratie
Cei din sala se uita la noi neestiind despre ce este vorba mai exact
Vad cu coltul ochilor surprinderea care se asterne pe chipul lui Grey Fullbuster la auzirea cuvintelor iesite din gura regelui sau, cred ca este ceva rar......totusi nu este mai surprins ca mine....a fost o placere sa vad fata lui surprinsa cand a vazut ca eu sunt regina, avand in vedere ca primele doua dati cand ne-am vazut eram in straie de servitoare....
- Va rog rege Natsu Dragneel sa nu aducem marturii pe baze nefondate, toti de aici stim ca n....
- Dar am sa continui sa te contrazic regina Lucy Heartfilia, sunt perfect constient de frumusetea femeii din fata mea...
CITEȘTI
The War ( Between us )
FanfictionImperiul Ishgar....condus cu bunatate si dreptate de tanara lor regina, Lucy Heartfilia, care la doar 18 ani a fost incoronata regina imediat dupa uciderea tatalui ei, care a reusit sa uneasca toate tarile de pe continentul Ishgar astfel castigand...