Imperiul Ishgar,
KardiaO saptamana mai tarziu
Lucy POV.
Afara s-a intunecat de ceva timp, acum fiind un intuneric total, doar luna si inca cateva stele fiind rasarite pe cerul senin care se vede prin fereastra mare din spatele meu, iar eu.... am ramas singura in sala consilierilor regali unde scriu neintrerupt, inca de azi-dimineata rapoarte si dosare cu privire la diferite cereri sau probleme ale ducilor si negustorilor din regiune....
Erza si unchiul Jade impreuna cu Levy si Juvia s-au retras demult in camerele lor dupa ce au terminat cu pregatirile pentru calatoria de peste o saptamana, spre Bosco, va fi ceva de mers pana acolo si sunt necesare pregatiri importante...si am mai ramas eu cu lucruri care necesita strict atentia mea.
Pun penita jos, satula de la atata scris si ma intorc pe jumatate, cu tot cu scaun catre geam si privesc frumusetea de luna care sta sus, atarnata de cer ca un felinar vesnic luminos, fara sa imi dau seama imi trece fugar prin minte, imaginea lui...si imi pun in minte intrebarea idioata daca priveste si el luna acum ?, scutur repede capul incercand sa-l alung de acolo...dar degeaba, se pare ca in zadar am incercat sa ma tin ocupata cu toate dosarele astea ca tot a reusit sa mi se strecoare in minte ...
Ma intorc catre pupitru si imi lipesc fruntea de suprafata sa dura in acelasi timp in care gandurile imi invadeaza mintea...
Ce Dumnezeu sa ma mai fac?
de cand l-am intalnit prima data nu mi-l mai pot scoate din cap, a trecut o luna de cand s-a intors in Alvarez, am crezut ca va disparea senzatia ciudata pe care o simt in piept, dar s-a accentuat mai rau,.....am incercat tot, m-am imgropat in hartii de stat si mergeam prin capitala cu Erza rezolvand diverse probleme, am inceput chiar sa i-au lectii de calarit si de tras cu arcul impreuna cu Levy si Juvia, in putinul timp liber care mi-a mai ramas, asta pe timpul zilei, iar noaptea beau un amestec de plante ca sa pot dormi cat de cat, dar acele vise....Tresar incet la sunetul usii care se deschide cu un scartait ce se aude in toata sala si imi ridic capul curioasa de cine poate fi, pe ea isi face aparitia unchiul Jade imbracat in pijamale cu dungi si o caciula caraghioasa in cap, avand cate o cana aburinda in fiecare mana...
- Unchiule Jade...s-a intamplat ceva ? Intreb dornica sa aud de ce nu doarme la ora asta.
- Am vazut ca lumina este aprinsa si mi-am dat seama ca inca nu te-ai dus la somn, asa ca m-am gandit sa-ti aduc o cana cu ceai si sa-ti tin de urat...
- Multumesc unchiule, zic in acelasi timp in care ma intind dupa cana cu lichidul dulce si bine-venit...
- Mai am cateva documente si ma duc si eu la somn, ar trebui sa megi la culcare, a fost o zii foarte lunga...zic printre sorbiturile de ceai, incercand sa-l induplec pe unchiul meu sa mearga in camera sa, astazi a muncit mai mult decat oricine si are nevoie de odihna...
Se uita la mine amuzat si vad in privirea lui ca se abtine sa nu rada, dar ma fac ca nu-l vad si zambesc pe sub mustati luand inca o inghititura de ceai
- Doamne, tinerii din ziua de azi trebuie sa invete ca batranii sunt inca in forma si ca nu ne doboara doar niste ore nedormite...zice unchiul meu uitandu-se o clipa serios la mine dupa care bufnim amandoi in ras...
CITEȘTI
The War ( Between us )
FanfictionImperiul Ishgar....condus cu bunatate si dreptate de tanara lor regina, Lucy Heartfilia, care la doar 18 ani a fost incoronata regina imediat dupa uciderea tatalui ei, care a reusit sa uneasca toate tarile de pe continentul Ishgar astfel castigand...