Ishgar,KardiaTrei saptamani
mai tarziuLucy POV.
Sunt in camera tronului, stau pe tronul raposatului meu tata si in fata mea se afla regele necrutator al Imperiului Alvarez, Natsu Dragneel, se uita la mine cu superioritate si cu un zambet dracesc intiparit pe chipul sau, ca si cum el este castigatorul jocului, nu arata deloc ca persoana pe care am cunoscut-o acum nu foarte mult timp, se indreapta incet si leganat spre mine exact ca un pradator ce-si incolteste prada, se opreste exact in fata mea la mai putin de doi metri, cand imi ridic din nou privirea spre el ....incremenesc pe tron, infatisarea sa....este total schimbata, era inconjurat de foc, pielea era acoperita de solzi rosii si cu un fel de spirale negre curbate de-a lungul corpului sau, minunatul sau par roz in care candva vroiam sa-mi plimb mainile era strapuns de o pereche de coarne incovoiate si negre ca smoala, o pereche de aripi solzoase acoperite cu acelasi tip de solzi, ii stau lipite de spate ca niste gardieni, iar privirea lui .....este lipsita de caldura si blandetea cu care ma privrea candva, pe care o ascundea in spatele acelor ochi minunati care acum sunt negri si infricosatori, iar hainele sale rupte sunt imbibate in sange.......sangele poporului si a prietenilor mei......mai pe scurt Natsu Dragneel este una din creaturile care iti inspira frica si iti ingheata sangele in vene ........Un demon.......
Imi ridic fata pentru a-i intalni privirea si vad doar chipul impietrit si lipsit de sentimente care imi spune ca este randul meu.....dar raman in continuare pe tron neschitand vreun gest si cu chipul inexpresiv, acesta se indreapta spre mine cu sabia in mana dreapta de pe care se scurg incet picaturi rosii de viata....
Cand ajunge in fata mea ....flacarile stacoji din jurul sau dispar, iar chipul ii se schimba si apare unul contorsionat de durere..... isi ridica sabia tremuranda in aer si este gata sa-i de-a drumul exact deasupra capului meu, pe chipul sau scurgandu-se rapid picaturi sarate si amare in timp ce rosteste niste cuvinte pe care nu reusesc sa le inteleg ....aud ca prin ceata, dar in momentul acela in minte imi rasuna "Imi pare rau....Lucy"Deschid ochii speriata inainte de a veni si continuarea si imi concentrez privirea pe materialul din voal care incarca baldachinul patului si ca in fiecare noapte de cand s-a intors inapoi in Imperiul Alvarez, ma trezesc din acelasi nenorocit de vis care nu ma lasa sa dorm noaptile si imi bantuie mintea pe timpul zilei,
Cu fruntea umeda de la transpiratie si cu inima care incearca sa-mi sparga toracele, ma ridic din pat si ma indrept spre balconul camerei mele..
Corpul meu transpirat primeste bucuros racoarea noptii, pasesc pe marmura rece pana la balustrada si imi indrept privirea spre cerul instelat punandu-mi aceeasi intrebare pe care o repet de zeci de ori pe zi...
Ce naiba vrea sa insemne visul acela ?
Ma preling incet pe langa balustrada balconului meu pana ajung sa ating marmura rece si dura, imi cuprind genunchii cu ambele maini si imi afund fata in poala acestora.
De cu nu mi-l pot scoate din cap ?De ce nu-l pot uita ?
Cine naiba se crede ? ....de poate veni aici dupa bunul sau plac si sa-mi de-a lumea peste cap ?
Incep sa plang de nervi si de frustrare, lacrimile scurgandu-mi-se rapid pe obrajii imbujorati. Imi vine sa urlu de nervi, in doar cateva zile mi-a intrat pe sub piele ....si acum?... stau si ma gandesc la el....Am crezut ca odata ce va pleca, ma voi linistii si ca sentimentele acelea prostesti sunt doar de moment si ca vor disparea si ca nu voi fii nevoita sa mai dau achii cu el din nou vreodata....
Dar am crezut prost...
In fiecare secunda a fiecarui minut si in fiecare minut al fiecarei ore....el este prezent in mintea mea, ziua si noaptea....
CITEȘTI
The War ( Between us )
FanfictionImperiul Ishgar....condus cu bunatate si dreptate de tanara lor regina, Lucy Heartfilia, care la doar 18 ani a fost incoronata regina imediat dupa uciderea tatalui ei, care a reusit sa uneasca toate tarile de pe continentul Ishgar astfel castigand...