Lumea de jos, Iadul
Natsu POV.
Suntem la portile Iadului, privelistea neobisnuit de ciudata si cainele cu trei capete care sta de straja la poarta te introduc in aceasta lume data naibii, dar care imi place la nebunie, cerul rosu ducandu-te cu gandul la un apus vesnic, cu nori negrii ce strabat orizontul si raurile de lava topita, curgand dezordonate in diferite directii de-a lungul muntilor negri ai Iadului pana in campiile de cenusa.
Dincolo de toate acestea se afla castelul cu treisprezece turnuri prin curtea caruia trece raul de lava numit Hiryuu, unde sunt executati demonii care primesc pedeapsa capitala, este un fel de inchisoare....
Odata ajunsi aici eu si Grey ne-am luat infatisarile de demoni...Grey arata aproape la fel....la el singura diferenta fiind pata neagra - albastruie ca cerneala care se intindea de la abdomenul sau, acoperindu-i tot bratul drept pana la fata acaparandu-i si ochiul drept facandu-l sa aiba o infatisare demonica si infioratoare....
Pe cand la mine..... transformarea era cat se poate de accentuata, sesizandu-se o mare diferenta, pielea mea era acoperita in intregime de solzi rosii si duri cu tot felul de spirale negre si intortochiate, iar prin firele de par rozlii aparu o faloasa pereche de coarne incovoiate nergre ca smoala, ochii avand toata corneea neagra si irisul fiind galben cu o fanta lunga in loc de pupila, ca la dragoni, si de parca nu ere de ajuns, pe spate isi facura aparitia o pereche de aripi osoase acoperite cu solzi de aceeasi culoare sangerie, in capete terminandu-se cu ghiare ascutite...
Grey se uita la mine cu gura deschisa si ochii cat cepele ca de fiecare data cand imi vede forma demonica.
- Stii Natsu....incearca el sa spuna inghitind in sec, Niciodata n-am sa ma obisnuiesc cu forma asta a ta, chiar daca am vazut-o de sute de ori.......
- O mai taci, nici tu nu esti mai breaz.....spun eu acid....ca de fiecare data cand spune asta....
- Hai sa mergem...zic in timp ce imi pun pelerina lunga si neagra care la capete avea fasii lunhi si arse....
- In cazul asta....cine este ultimul este un demon putrezit, spune Grey luand-o la fuga deplasadu-se peste campii si dealuri cu o super viteza specifica doar demonilor....
- Tampitule...iar ai furat startul....strig eu enervat luandu-mi zborul si incercand sa-l prind pe cap de gheata care este destul de departe........
Dupa o ora,
Palatul central Belial- Nu pot sa cred am pierdut din nou.....nu-i corect ai trisat, ai zburat pana aici....zice Grey rosu la fata in timp ce intram pe portiile mari din fier care duc spre curtea palatului...
- Eu am trisat ? Intreb eu la fel de nervos, pe chipul meu citindu-se o urma de amuzament....tu ai furat startul creier inghetat ....continui eu cu scopul de a-l enerva.
Continuam sa ne certam in timp ce ne indreptam spre intrarea in palat, fiind un spectacol nemaipomenit pentru cei doi demoni de la poarta care servesc ca si gardieni la intrarea principala.
- Gata ! ....spun exasperat dute in taramul de gheata al Iadului si fa-ti treaba....nu degeaba te-am numit rege acolo ....spun poruncitor catre Grey care se stramba putin si pleaca bolborosind ceva inteligibil....
Ma intorc spre usile mari si inchise la culoare ale palatului unde sunt intampinat de cei doi demoni care se inchina pana la pamant in semn de respect...eu doar trec pe langa ei cu o nonsalanta fireasca mie si ma indrept spre sala consilierilor.
CITEȘTI
The War ( Between us )
FanfictionImperiul Ishgar....condus cu bunatate si dreptate de tanara lor regina, Lucy Heartfilia, care la doar 18 ani a fost incoronata regina imediat dupa uciderea tatalui ei, care a reusit sa uneasca toate tarile de pe continentul Ishgar astfel castigand...