Return. King of the Alvarez Empire

105 8 0
                                    

                 Imperiul Alvarez,
                     Capitala Viseryon
      

   Natsu POV.

      Stau intins in patul imens din camera mea si tintesc tavanul de un alb imaculat, cu o Lisana care doarme nemiscata pe partea cealalta a patului, chiar ca am obosito azi-noapte, dar a meritat, am stat aproape doua luni fara sa ating o femeie in adevaratul sens al cuvantului, ieri cum am ajuns inapoi la palat am si trimis dupa Lisana, amanand treburile de stat pentru ziua de azi.

      Inca este devreme dar hotarasc sa ma ridic din pat si ma indrept spre scaunul unde mi-au fost lasate hainele de catre o servitoare, cu vreo jumatate de ora in urma, saraca cand m-a vazut in pat aproape gol nici nu mai stia sa vorbeasca.... aproape izbucnesc in ras, dar prefer sa ma abtin, nu vreau sa se trezeasca Lisana si sa ma i-a la rost cu vreo predica...

      Ies din dormitor si merg grabit si apasat pe covorul lung si gros de un rosu sangeriu cu modele negre care se intinde dea lungul holului palatului Hiro Akai, incercand sa ajung la timp pentru intrunirea din sala consilierilor regali.

      Am lipsit aproape sapte saptamani, iar o gramada de hartii asteapta sa fie desfacute, citite, aprobate si stampilate, astea fiind treburile de stat, majoritatea au fost rezolvate de consilieri dar sunt multe care imi revin doar mie si nu prea am timp de pierdut.

    Si sa nu mai vorbim si de strategiile de rezboi pe care trebuie sa le pun la punct impreuna cu Grey, Sting si tacticienii de razboi pentru a intra in posesia regatului Fiore si trebuie sa merg si pana in lumea de jos pentru a ma intalni cu Mirajane pentru a-mi spune ce a mai facut trantorul de Mard Geer cat timp am fost plecat....
   
    Cred ca daca tot merg, am sa continui ce am inceput aseara cu Lisana....mda....am mult de lucru.

     Aproape ca am ajuns in fata usii care ma desparte de sala consilierilor, strajerul de langa usa face o plecaciune in semn de respect si deschide usa mare si grea din mahon, eu intrand pe ea

     In incaperea luminata doar de candelabrele uriase care atarna de tavan, cu peretii ticsiti de rafturi cu carti si cateva pupitre asezate ici-colo si in mijloc pe un covor mare si rosu inchis, fiind masa unde ne asezam la sedinte sau pentru a discuta probleme politice, acoperita cu un fel de fata de masa rosie cu stema Imperiului Alvarez pe ea.

      Inauntru se aflau consilierii Evergreen si Minerva care lucrau concentrate, la pupitrul din fata, facand niste masuratori pe harta Imperiului Ishgar, putin mai incolo fiind Rogue si Mirajane care faceau niste calcule, cel mai probabil cu cheltuielile de la festivalul recoltei care a fost acum o saptamana... Mirajane ma saluta silentios dand din cap, eu facand la fel....si trimitandu-mi o privire care imi transmite ca avem de discutat ceva....

   Mirajane este atat consilier regal in Imperiul Alvarez cat si in Lumea de jos.

    Iar la pupitrul din fundul salii erau Sting si Lyon care radeau fara oprire de ceea ce le povestea Grey, ma aproprii incet fara sa fiu observat si ma opresc exact in spatele lor, cand ma vad Sting si Lyon, acestia amutesc si se uita amuzati la mine, Grey neobservand ca sunt in spatele sau, continua....

    - Sa vedeti ce fata a facut, cand a vazut cum arata regina aceea, era de nedescris, trebuia sa il vedeti, temutul rege al Imperiului Alvarez ramas fara cuvinte in fata unei femei....sau cand se...

     Grey vede ca vorbeste de fapt, singur, si se uita in spatele sau, exact unde Lyon si Sting au privirile atintite, adica  unde stau eu cu mainile incrucisate la piept si batand din picior, uitandu-ma urat la el.

    - Hei Natsu...ma saluta Grey vesel....ca si cand nu tocmai ma facea de ras in fata propriilor consilieri...

     Ma uit nervos la Grey care acum se uita la cat de frumoase sunt modelele de pe draperiile din jurul geamurilor....

The War ( Between us )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum