19 Mayıs Törenleri

107 16 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu kitap %100 gerçektir. Sadece isimler farklıdır. İyi okumalar.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Melek Varis'den
Ben Melek Varis. 8. Sınıftayım ve bugün 19 Mayıs törenleri var. Aslında aklımda uyumak var ama annem içerden babamın 15 dk ya burda olacağını söyleyince yataktan sürünerek kalktım. Ya biz daha çocuğuz 19 Mayıs genç bayramı değil mi ya da ben mi yanlış biliyorum. Annem içerden "oyalanma Melek" diye bağırmasa benim hayallerimde yatakta tekrar uykuya dalmak vardı. Üff bide müdür tutturdu gelmek zorundasınız yoksa Ramazanda izin vermem diye. Allah'ım ne kadar saçma isteyen gelir isteyen gelmez keyfimin kahyası mısın. Babamda gelmiş arabada dönüşte otobüsle gel diyo . Ya ben belki yürüyerek gelicem, belki amuda kalkıp gelicem vücut benim değil mi, dimi yani.

Okula varınca bir baktım bizim sınıfta sadece 7 kişi var, gerçi oda birşey. Ya bide törenler 9 da başlıcakmış yav müdür o zaman biz niye 8 de geliyoruz. Kantin bile kapalı.

Vildan, Mukaddes bakkala gitti su alcaklarmış. Sena ile Leman'da fırındalarmış, simit için. Sümeyye'nin nerde olduğu bir muamma . Geriye Seda ile ben kalıyoruz. Bizde 9 a 15 dk kala konferans salonuna gittik. Ortam çok sesli ve konferans salonu bodrum katta olduğu için çook sıcak. Buna rağmen hocalar "sandalyeleri yaklaştırın sığmıyo herkes" diyo . Ya ben arkamdakinin nefesini hissediyorum. Önümdekinin sırtına mı çıkıyım. Neyin kafası bu tabi hocalar protokol sırasında rahat. Tövbe tövbe. Törenler 1 saat sonra sonunda bitti. Okuldan çıktık Seda ile otobüse binicez . Son durağa kadar yolumuz var. Geriye kalan herkez ya yürüyerek yada dolmuşla gidicek.

O Anlar
" Seda bu otobüs neden gelmiyo ya bide yağmur yağıyo ve durağın üstü yok."
" Melek mantıken otobüsün kaçta geleciği bilebileceğim özel güçlerim yok çok üzgünüm."
" Ya dalga geçmesene bakasana okulu kitlediler sadece okulun önünde bir kaç kız bide biraz uzakta küçük çocuklar var. Garip bir şekilde durakta bizden başka kimse yok. Sen ise çok rahatsın."
" Melek saçmalama otobüsü kaçırmışızdır onun için"
" Saçmalanmaz saç taranır. "
" Ay Melek nolur yine başlama espri şova ayrıca dediğin gibi yalnız değiliz okulun önünde bir kaç kişi var."
" Doğru haklısın. Hadi elini uzatta bir söz yazıyım. "
" Heh böyle ol işte. Al uzattım ama güzel birşey yaz "
" Okidoki ayıp ettin yani. Yazıyorum"

Sen bir kitapta yer alan hiçkimsenin fark etmediği benim ise unutmamak için altını çizdiğim cümlesin.

" Vayy ne güzel sözmüş güzel yaz bak. "
" E heralde güzel olucak ama benim sözüm değil. Başla bir yerde okumuştum çok beğenmiştim. Güzel ama dimi"
" Güzel güzel. Oha Melek çocuklar yok."

ETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin