Pedofili Adam

85 13 7
                                    

İyi okumalar 😊

Seda Saygı'dan

Sabah ezanına kadar uykuyu unutup gözümü bile kırpmadan kitap okumuştum ve sonuç saat sabah 7. Başımda ötüp duran bişey var ama gözümü açmaya mecalim yok. Bu öten şey ... sanırım alarmım. Kapatmaya fırsat bulamadan bu seferde annem dikildi başıma " Kalk hadi Seda. Okula gitmen lazım " Annem bizim okulda öğretmenlik yaptığı için başladım yalvarmaya " Anne nolur sende gel " " Olmaz Seda hadi kalk hazırlan otobüsü kaçırcaksın. Hem Müdür Bey gelmeyene izin yok demedi mi ? ah bide Müdür meselesi var. Adam bulmuş bizi nasıl okulda tutacağını. Şu dünyada zaten herşey ya parayla yada tehditle. Baktım annemin geleceği yok bu seferde başka şekilde yalvarmaya başladım. Tutturdum " Tamam o zaman bari bende gitmeyim "

En son ben anneme kendimi acındırıyordum ne ara durağa indim ya ben ? Hiçbir fikrim yok. Durakta bomboş. Korkmalı mıyım ? En azından o pedofili adam yok. Ya bide bir adam dadandı başıma , yaşına başına bakmadan. Birkaç ay önceydi sanırsam. Bu adamı ilk o zaman durakta gördüm. Adam bana pis pis bakıyor duraktada bizden başka kimse yok, bende ısrarla bakmamaya çalışıyorum. Nasıl korkuyorum bir bilseniz. Adamın yanından geçerek durağın diğer köşesine gittim. Bir kaç dk sonra bir baktım adam karşıma dikilmiş sırıtıyor. Ben gidiyorum o geliyor , artık korkum tavan. Üç buçuk atıyorum anlayacağınız. Başladım okumaya artık ne kadar sure biliyorsam. Fatiha'dan girdim , Ayet'el kürsi'den çıktım. Bekliyorum artık başıma gelecekleri. Tabi aklımdan bu arada tarifsiz ölüm şekillerim geçiyor. Bir yandan aralıksız okuyor , bir yandan otobüse sövüyor , bir yandan da bu pedofilin defolup gitmesini bekliyorum. Aradan bir kaç dk geçtikten sonra adam gitti. Nasıl rahatladım bilemezsiniz. Oh be gitti derken bir baktım başka bir kıza dadanmış. O kızdan da tepki alamayınca sonunda gitti. Ondan sonra bir kaç gün boyunca başka bir duraktan bindim , adamıda bir daha görmedim.
O yüzden durağın boş olması bence daha iyi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin