Mihaela oprise masina in fata blocului cu zece etaje.
-Esti sigura, de asta?
-Da, sunt. Voi pastra distanta, voi dormi pe partea mea de pat si nu va fi nici-o problemă. Am cinci sute de lei, sper sa imi ajungă de chirie.
-Nu iti face griji sigur nu va cere mai mult de trei sute. Oricum sti ca atunci când iti vei reveni vei lucra din nou.
-Esti o prietena atat de bună.Asteptau in fata uși asteptand ca viitorul ei coleg sa deschidă.
-Nu mai fi rușinoasă, deja ti s-au inrosit obraji. Isi duce mana speriata spre obraji acoperindu-i, cand usa se deschide larg. In fata ei statea un bărbat care nu avea mai mult de 23 de ani cu parul ciufulit îmbrăcat doar într-o pereche de pantaloni de trening.
-Vere, isi imbratisa si pupa pe obraz varul.
-Intră, nu stiam ca vi.
-Da, scuze am uitat sa te sun inapoi ieri.
-Nu-i nimic
-Ea este Maria, colega ta.
-Buna, spune ea rusinata cu ochii in pământ.
-Asa repede mi-ai facut rost de colegă?
-Nu te bucuri ?
-Ba da
Cei trei se asezara pe scaune in bucatarie.
-Spune cat vrei sa iti dea chirie pe lună?
-Trei sute de lei e deajuns cu tot cu utilități.
-Perfect
Maria scoate bani si ii înmânează, Mihaela se ridica de pe scaun privindu-i.
-Eu trebuie sa plec la muncă, va las sa va cunoașteți.
CITEȘTI
Colegi de pat
RomanceCircumstanțele o fac nevoita pe Maria sa stea in chirie, in apartamentul verișorului prietenei ei Mihaela, neavand unde sa se duca, împărțind chiar si acelasi pat.