Se imbraca in colanti de culoare neagra si cu maieul alb, isi lega sireturile la adidasi si isi stranse parul într-o coada de cal. Iesi din apartament asigurandu-se ca are cheile primite in prima zi si daduse drumul la muzica in casti. Alerga incercand sa fuga de toate amintirile neplăcute. Trecuseră deja patru zile de cand il părăsise. O sunase dar ii ignorase apelurile, isi schimba numărul de telefon si incerca sa il dea uitari. Cele trei nopti dormite alaturi de Mihai nu o incomodasera. Avusese grija sa stea pe marginea ei. Nu mancase mai nimic zilele acestea, nu avea pofta de mancare deloc. Alerga inapoi spre casa cand se ciocni de cineva si cazu pe jos. Isi duse mana la cap, si icni de durere. Degetele ii erau patate de sange. Se lovise tocmai de Mihai, ii a acepta mana si se ridica. Nu avea stabilitate pe picioare si era ametita. Patru zile fara mancare, alergatul si lovitura isi spusesera cuvantul asupra stari fetei.
-Te simti bine?
-Da sunt ok. Scuza-ma nu te-am văzut.
-Hai sus sa tratam rana aceea
-Nu e nevoie
-Sa nu te aud
Ii tampona rana cu vata facand-o sa scoata un icnet de durere. Ii aplica un plasture si privi fata buimaca ce statea pe scaun.
-Pot sa te intreb ceva?
-Desigur, spune, il privi ea curioasa.
-Tu esti om?
-Adica ce vrei sa spui?
-E a patra zi si nu te-am vazut sa mananci ceva, pun pariu ca nici nu ai deschis frigiderul.
Se enerva pe moment cum putea sa o certe ca nu mănâncă desi o cunostea de cateva zile. Dar stia că avea dreptate.
-Nu mie foame. Incerca sa se scuze ea.
CITEȘTI
Colegi de pat
RomanceCircumstanțele o fac nevoita pe Maria sa stea in chirie, in apartamentul verișorului prietenei ei Mihaela, neavand unde sa se duca, împărțind chiar si acelasi pat.