8.Sky

18 3 0
                                    

Nu pot să cred că el chiar e iubitul meu!!! Nu ştiu cum să mă port. Dacă relaţia nu o să meargă? Putea alege orice fată din liceu dar m-a ales pe mine.
Gândurile mi s-au risipit atunci când telefonul a inceput să vibreze pe birou. Nu cunosc numărul dar răspund:
----Ce faci, păpuşă?
---; Cine esti?
----Coşmarul vieţii tale.
----Ce vrei să spui?
Apel terminat.
Nu inţeleg ce a fost asta. Vocea nu imi părea cunoscută deloc. Chiar nu ştiu cine ar putea fi.
Incerc să ignor intâmplarea crezând că este vreo farsă. Ies din casă şi simt cum două braţe puternice mă ridică.Incep să mă agit speriată dar observ că este Austin.Mă smucesc din bratele lui şi plec nervoasă. El vine după mine sfios incercând să mă liniştească.
-----Hei, eşti bine??Nu am vrut să te supăr.
----Nu mai fă asta . M-ai speriat foarte tare.
Nu inţeleg de ce m-am supărat pe el. Vrea doar să fie un iubit bun iar eu nu prea il ajut.
Văd că incearcă să mă ia de mână, şi sfioasă ii apuc mâna.
Cu toate că nu ştiu cum a putut să se indrăgostescă de mine in doar câteva zile , sper ca nu e doar o relaţie trecătoare.Ajungem la scoală iar toată se uită la noi, mai ales după faza de ieri.
Cum văd că Austin nu-i ia in seamă, fac şi eu la fel.Dar cum intru in liceu.....directorul imi tine o morală după care imi dă detenţie .Austin luându-mi apărarea primeşte şi el detenţie. Dar linguşitoarea de Lorelai a scapat spunand că am sărit pe ra fără motiv.
Deocamdată chestia asta nu contează. Contază că am companie la detenţie.Pe iubitul meu!!.
Vă rog scuzaţi-mi greşeli. Vă pup şi vă mulţumesc că imi citiţi cartea.
Austin era in poza din capitolul trecut.

Insociabila şi tipul nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum