Sky
Totul a decurs normal. Am intrat la facultate, chiar aici in oras, cu toate ca nu asa planuiam.Am avut un singur motiv important:Chris.
Nu l-as putea parasi dupa tot ce a facut pt mine. Nu am avut nicio complicatie din cauza amneziei. In schimb, am avut o alta altercatie cu Lorelai, iar din pricina asta a fost cat pe ce sa intru la inchisoare.
Flashback
Dupa ce mi-am revenit, am decis ca e timpul sa merg la scoala fiindca lipsisem foarte mult.
In acea dimineata merg cu Chris spre liceu. Cand intru in liceu toate privirile sunt atintite spre mine, iar toata lumea incepe sa susoteasca. Ma simt incomod din cauzw asta dar merg inainte spre intrarea in cladirea liceului.Dar, din nefericire, atrag atentia unei persoane pe care nici nu voiam sa o vad.Vine spre mine imbracata ca intotdeauna ca o curva, ceea ce si este, pe niste tocuri inalte de pe care dogur imi rupeam gatul.
"Mai, mai , mai......Uite pe cine amvem noi aici!!!!!
Ce vrei, Lorelai??
Printesa adormita s-a trezit din somn sarutata de printul pe cal alb.
Am intrebat ce vrei, nenorocito???!!!!
Multe care au legatura cu Chris.
Nenorocita s-a apropiat tot mai mult de el si ii pipaia bicepsii, flirtant cu el.Nervoasa ma duc la ea si o iau de par aruncando pe jos.Ea riposteaza si incearca sa imi de-a un pumn far ii intorc mana la spate. Ii mai dau cateva palme cand cineva ma i-a de maini si simt cum ma trage. Apoi mi-am dat seama....politia. E a doua oara cand merg la sectia din cauza altercatiilor cu Lorelai.
Dar o ia si pe ea in masina. Observ cavea e singura sifonata din lupta .
"Imi parea asa de rau!!!!"
Sper ca totul sa decurga normal in viitor, atata timp cat nu e Lorelai langa mine.
Sfarsit.Stiu ca oricum nu o sa primesc niciun comentariu din partea voastra dar.....
Daca vreti vol. 2 dati comentariu.
Eu am incercat . Si nu e doar prima data. Sa aveti o viata frumoasa in continuare.
CITEȘTI
Insociabila şi tipul nou
Ficțiune adolescențiO insociabilă tupeistă ajunge să se îndrăgostească de tipul nou care are aceleaşi sentimente pt. ea, cu toate că niciunul nu vrea să le arate. Dar ele se schimba in sentimente pt prietena iubitei. #Multumesc Sanziana Jderu4 pentru coperta.