19.Petrecerea

7 2 0
                                    

Sky
Petrecerea de sfarsit de an scolar, care in sfarsit s-a terminat!!!M-am pregatit foarte atenta, cum nu am mai facuto vreodata. Cred ca Chris merita un pic de efort din partea mea. Nu vreau sa creada ca nu imi pasa de relatia noastra. Vreau ca totul sa mearga mai bine ca oricand. Suna soneria, iar eu cobor deschizandu-i usa:
----Wow!!!Arati uimitor!!
----Multumesc, spun eu rosind.
Imi deschide portiera masinii si mergem spre liceu. Cand intram in sala, observqm sutele de elevi si sala frumos aranjata.
Ne salutam colegii, iar eu primesc complimente, la care bineinteles , Chris reactioneaza urat.Mergem sa ne luam ceva de baut, cand apar ei. Ati ghicit???Da. Chiar "superstarurile". Austin si Lorelai. Ea era intr-o rochie scurta(normal!!), decoltata(din nou:normalll!!) iar el, ca de obicei . Blugi si tricou.
Nu ii bag in seama, dar,ei vin fix spre locul unde suntem noi. Ma fac ca nu imi pasa, si il iau de mana pe Chris, care si-a dat seama de problema si a venit fara sa mai spuna ceva.
*********
Dupa 2 ore
Ma duc pana la toaleta,dar, cand ies, cineva ma impinge de perete si incepe sa ma sarute.
----Da-mi drumul, libidinosule!!
----Ssssssttttt..o sa ne auda cineva.
Incerc din radputeri sa-l dau de pe mine, dar nu reusesc. Incep sa tip cat ma tin plamaniii, iar din fericire, chiar Chris m-a auzit. L-a lasat lat chiar pe.....Austin??!!
Nu imi vine sa cred. Dupa ce se desparte de mine, imi faca viata un calvar????!!!Asta trebuie sa inceteze acum!!Dupa ce il bate bine Chris, il mai iau si eu la palme. Nu cred ca o sa mai aiba tupeu sa ma mai atinga vreodata.
Dupa faza asta am decis ca e mai bine sa mergem acasa. M-a adus pana la usa , dar l-am rugat sa ramana cu mine in seara asta. Am adormit in bratele sale fericita, dar la un moment dat, am vut un cosmar in care Austin ma tortura zicand:
-----Nu o sa scapi de mine niciodata!!!!!
M-am trezit plangand, dar Chris m-a linitit. Nu stiu ce m-as face fara el!!
Intr-un final am ajuns la la 100 de lecturi. Spet ca va place cartea, si ,daca aveti idei pt noi capitole, scrieti-mi. Nu prea mai am idei.
SCUZATI GRESELILE De SCRIERE!!!!

Insociabila şi tipul nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum