9.Anonimul

13 1 1
                                    

Sky
După detenţie, in care am avut
de scris un eseu de trei pagini, Austin m-a condus acasă. După ce am văzut un film, s-a inserat şi a pornit spre casa sa. Imediat după ce a plecat primesc un mesaj.Din nou acel anonim:
"Ţi-a plăcut filmul, pisi?
Ce naiba vrei de la mine?
Pisicuţa zgârie.Mrrrr....
Pisicuta-i mata!!
Imi plac hainele tale.Sexi!!
De unde ştii cu ce sunt imbrăcată?
E secret.
Până la urmă cine eşti??
Viitorul tău iubit."
Cine naiba se crede? Viitorul meu iubit?! Speriată, trag perdelele la ferestre, dar mai primesc un mesaj:
"Pisicuta s-a speriat? Nu e aşa dură??"
Nu-i răspund obsedatului ăsta. Cred că le nimereste si el. E o farsă. Mă duc să mă culc dar visez că sunt răpită de un băiat cu o mască . Incerc să mă eliberez din scaunul de care m-a legat dar nu reuşesc. Intr-un final işi dă masca jos. Nu-mi vine să cred e......AUSTIN!!!!!
Mă trejesc transpirată si infricosată. Realizez că a fost doar un vis.Nu cred că Audtin ar face asa ceva. Nu apuc sa termin de gândit că si sună soneria.Fug spre uşă şi sar in bratele lui Austin. M-a intrebat ce s-a intâmplat dar i; am spus doar că am visat urât.
Nu vreau să ştie de anonim. Cred că s-ar panica mai rău ca mine. Cu toate că e dimineata nu vreau sa merg la liceu.Sunt prea speriată si in acelaşi timp nervoasă. Dacă imi vine-n cale Lorelai.......nu cred că o sa iasa bine!!Nu vreau sa ma gandesc la liceu acum. Vreau sa petrec o zi intreaga cu Austin.
Lorelai
"Printesa" nu a venit la liceu.Se pare că "răzbunarea" mea ia făcut să fie impreună. Dar nu pentru mult timp. O sa-i arăt eu ei. Şi ce o sa urmeze o da fie de 10 ori mai bun decât până acum. Nu vreau să mă las până până o să-i fac să sufere.Pe amândoi.Nu cred că o să vrea să-şi arate faţa la liceu sau chiar in acest oraş.
Hahahaha!!!
Sper că v-a plăcut.
P.S:Ascultaţi melodia cât timp citiţi.Vă pup.

Insociabila şi tipul nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum