Bölüm 7 - Silah Kaçakçılığı

53 7 2
                                    

-Sabah 08.00-

Mustafa'nın telefonu çalar. Arayan Ahmet Beydir.

Mustafa;" Efendim Ahmet Bey ."

Ahmet;"Mustafa ekibini al ve hemen merkeze gel."

Mustafa;"Anlaşıldı Ahmet Bey geliyoruz."

Mustafa yatağından çıktı ve tek tek herkesi uyandırdı. Herkes hazırlandı ve evden çıktılar.

Selim;" Abi ne oluyor bişey söylemedin."

Mustafa;"Arabaya bindikten sonra anlatırım. Hadi çabuk arabayı aç."

Selimin arabayı açıp herkesin yerleşmesiyle yola çıktılar.

Mustafa;"Sabah Ahmet Bey aradı ve hemen merkeze gelin dedi. Tek bildiğim bu kadar. Ya kovulduk, ya da yeniden görev başına dönüyoruz."

Selim;"İnşallah kovulmamışızdır abi. Daha yapacak çok işimiz var çok."

Mustafa;"İnşallah Selim İnşallah."

Ekin;"Abi tamam iyi hoş gidiyoruz ama ben çok açım ya. Durup poğaça falan mı alsak. Ne dersiniz?"

Mustafa;"Yine başladı bizimki. Ekin oğlum bi dur be biz kovulmaktan bahsediyoruz. Sen ne diyorsun ya."

Ekin;"Abi daha kovulmadık ki. Hem bizden daha iyisini mi bulacaklar?"

Mustafa;"Evet daha kovulmadık ama ufak da olsa bir ihtimal var. Hem bizden iyisi vardır heralde."

Yolda muhabbet ederken TEMÜB'e varmışlardı. Binadan içeri girdiler ve Ahmet Bey'in odasına doğru çıkmaya başladılar. Ahmet Bey'in odasının önüne gelince kapıyı çalıp içeri girdiler.

Ahmet;"Hoşgeldiniz beyler. Buyrun oturun şöyle."

Mustafa;"Hoşbulduk Ahmet Bey. Sağolun."

Ahmet;"Ekin öncelikle geçmiş olsun. Bu arada bana Müdürüm diyebilirsiniz."

Ekin;"Sağolun müdürüm."

Ahmet;"Dün olanlar için özür dilerim. Biraz sinirliydim. Kusuruma bakmayın."

Mustafa;"Önemli değil Ahmet Bey. Bizde biraz gergindik sizde bizim kusurumuza bakmayın."

Ahmet;"Peki o zaman görev başına dönüyorsunuz değil mi?"

Mustafa;"Görev başına dönmek mi? Biz görevi bıraktığımızı hatırlamıyoruz müdürüm. Zira bu vatana olan borcumuz henüz kapanmadı."

Ahmet;"Siz çok iyi bir ekipsiniz. Sizinle gurur duyuyorum."

Mustafa;"Teşekkürler müdürüm."

Ahmet;"Şimdi elimizdeki adamları vuran. Sizinle çatışmaya girip Ekin'i yaralayan örgütü araştırma vakti geldi. GÖZ. Bu örgüt hakkında ne bulabilirseniz araştırın."

Mustafa;"Anlaşıldı müdürüm. Müsaadenizle."

Ahmet;"Müsaade sizin."

Mustafa ve ekip odadan çıktılar.

Mustafa;"Beyler müdürü duydunuz. Yarım saat süreniz var kahvaltı yapıp görev odasına gelin. Melih sende göz ile ilgili bildiklerimizi getir bakalım."

Melih;"Anlaşıldı abi."

Bu konuşmadan sonra herkes yemek için dağıldı.

Mustafa da görev odasına giderken gördüğü bir polisten kendisine çay ve simit getirmesini istedi. Daha sonra odaya geçti. Beş dakika sonra istedikleri gelmişti. Polise teşekkür edip gönderdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hilal'in Gölgesinde-Ekip Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin