Bölüm 3-İlk Görev

225 52 1
                                    

Mustafa;"Evet beyler bugün ilk görevimize çıkıyoruz. Konuşmaya 3 saat var. Şimdi cephaneliğe gidip teçhizat alabilirsiniz. Herkes kendi görevini biliyor.Sorun çıksın istemiyorum."

Ekip hep beraber odalarından çıktı. Herkes çıkınca Mustafa kapıyı kilitledi ve ekibin önüne geçti.

Hep beraber merdivenlerden inerek bahçeye çıktılar. Binanın arka tarafında bulunan cephaneliğe doğru gitmeye başladılar.

Cephaneliğin bulunduğu kapağın yanına geldiler. Mustafa eğildi ve kapağa Tolga'dan aldığı şifreyi girdi.

Şifreyi girerken söylüyordu ki tüm ekip duysun.

Mustafa;"-1-0-7-1"

Kapak birden açıldı ve Mustafa önde tüm ekip içeri girdi.

Hepsi gerekli teçhizatı almaya başladı. Bu sırada Ahmet merdivenlerde görüldü.
İçeri geldi.

Ahmet;"Beyler planda değişiklik oldu. Saldırıyı yakından biri yapabilir bilgisini aldık. Mustafa ve Hakan siz gezmek yerine Vali Bey'e yakın korumalık yapacaksınız."

Mustafa;"Anlaşıldı Ahmet Bey."

Ahmet;"Hazır olduğunuz zaman çıkabilirsiniz."

Ekip gerekli teçhizatı alınca cephanelikten dışarı çıkıp kapıyı kapattıktan sonra garaja doğru hareket etti.

TEMÜB tarafından kendilerine verilen yeni ekip aracına binip görev yerine gideceklerdi.

Bu araç siyah,kurşun geçirmez camlara sahip bir araçtı. İçinde işe yarar her şey vardı.

İnternet bağlantısı,yedek sarjör,çelik yelekler,ve daha fazlası.

Arabayı daha önce de olduğu gibi Selim kullanacaktı.

Selim arabayı açtı ve şoför koltuğuna oturdu. Diğerleri de yerleştikten sonra araç harekete geçti.

Görev yerine geldiklerinde,hepsi verilen görevleri yapmak için yerlerine geçti.

-Ekin-

Bana verilen görev gereği,görev yerime doğru gidiyordum.

Birkaç dakika sonra halk içeriye alınacak,ve ben arama kontrol yapacaktım.

Arama yerine geldiğimde orada görevli diğer memur arkadaşlara selam verip,hemen en arka sıraya geçtim.

Memurlar normal arama yapacak ben ise tuzak olabilecek eşyalara bakacaktım.

Memurlara herkes hazır mı diye sordum. 'Evet' cevabını alınca artık insanları içeriye almaları için emir verdim.

Yavaş yavaş gelmeye başlıyorlardı.

İlk önce tedirginlik ölçen özel cihazlar kontrolünde olan bir kapıdan geçiyorlardı. Daha sonra memur arkadaşlar tarafından taranıyor ve içeri alınıyorlardı. Benim görevim şüpheli olanları aramaktı ve şimdiye kadar kimse şüphe çekmemişti.

Arkada bekleyen yaklaşık üç bin kişi aranacaktı ve şimdiye kadar sadece yüz kişi aranmıştı.

Daha hızlı olmalıydık.

-Selim-

Kalabalığın yavaş yavaş içeri alındığını görünce bende kürsüyü tam karşıdan gören yerde,izleyicilerin ortasında yerimi almıştım.

Benim için önceden hazırlanan ve etrafı kısa demir bariyerlerle çevrili yaklaşık üç kişinin sığabileceği alana girdim.

Umarım bu görevi bir sıkıntı çıkmadan atlatırız,yoksa büyük olay olur diye içimden geçirdim.

Hilal'in Gölgesinde-Ekip Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin