9. Bölüm

669 76 4
                                    

Nico
Eyvah! Will bir kız arkadaşım olduğunu öğrenmişti. Artık ona açıklayamayacaktım. Asla! Beni başka biri olarak görecekti. Sonsuza kadar.
"Sonra görüşürüz kanka." bana kanka dedi. Beni kanka olarak mı görüyordu? Hepsi benim suçumdu Laurel ile asla çıkmamalıydım.
"Peki öyleyse öyle yarın beşte, kanka."
Bende ona kanka demiştim. İnsanların söyleyeceklerine düşünmeleri için en az bir dakikaları olmalıydı. Basbayağı adaletsizlikti bu!
***
Hava kararmıştı. Laurel yanıma geldi.
"Film izleyeceğiz. Hayır diye bir yanıt kabul etmiyorum."
"Evet diyerek hayırı kastetsem?"
"Zorunlusun!"
"Peki." Ardından elimden çekiştirerek beni Nike kulübesine götürdü.
"Holly orada olmayacak mı?"
"Hayır o bu akşam Will ile oyun oynayacak." Olamaz Will onu gerçekten seviyordu. Will sevmediği biri ile asla oyun oynamazdı. Bir kere birlikte oyun oynamıştık. Holly ile çıkmaya başlamalarından bir gün önce...

Flashback
Çok heyecanlıydım çünkü bugün o gündü, Percy'e hislerimi anlatacağım gün. Acaba bana kızar mıydı? Beni sevmediği kesindi ama...
***
"Percy ben senden hoşlanıyordum." ve koca bir yükten kurtuldum.
"Nico sen... Neden bana hiç söylemedin?"
"Sorun değil. Zaten geçici hislerdi. Artık senden hoşlanmıyorum. Ben..."
"Kimden hoşlanıyorsun? Hadi ama söyle!"
"Kimseye söylemeyeceksin ama!"
"Tabiki söylemeyeceğim."
"Will"
"Gerçekten mi?"
"Evet dedim ya!"
"Senin adına sevindim dostum."
"Görüşürüz Perce!"
"Görüşürüz!"
Flashback sonu

İyi okumalar🖤💛
Bir sonraki hikaye çok ponçik olacak çünkü Will partı 🐶💛💛

a little bit solangeloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin