24. Bölüm

460 51 11
                                    

OYE  işler karışıo.
Drew
Evet çok delice olacaktı ama Nico'yu Will'den ayırabilecektim. Şu garip yaratıklara rağmen buraya gelmiştim artık geri dönüşü yoktu.
Kapıyı yavaşça ittirerek açtım. İçerisi çok siyahtı.
Nico'nun yattığı yatağa doğru ilerledim. Ses çıkmasın diye yavaş adımlarla ilerliyordum. Yatağın yanına vardım ve başının olduğu tarafa oturdum.
"Nico başına dert açtığım için üzgünüm ama bir süreliğine dudaklarının kirasını istiyorum."
-----
Büyü sonunda bitmişti ama çok geç kalmıştım, uyanmak üzereydi. Hemen çıkışa koştum. Kurtulmuştum. Derin bir nefes aldım ve kendi kulübeme döndüm. Kulübede yatağımın üstündeki kitap ilgimi çekti. Dün akşam ezberlediğim büyü kitabıydı. Hemen büyüye tekrar baktım. Doğru yapmıştım. Daha işim çoktu.
-----
"Lou orda mı?"
"Ablam mı? Evet içeride. Niye geldin Drew?"
"Ondan küçük bir şey isteyecektim."
"İçeri gel."
"Lou Nasılsın?"
"Sen buralara uğrar mıydın? Ne istiyorsun?"
"Bir zehir adı nux vomica olmalı."
YN: Nux vomicayı sallamadım. Kendisinden çok güçlü bir zehir üretilen bir ağaç. Evettttt. Bir ağaç ama güzel bir ad bulmak çoh uzun sürdü. Ama yazarınız sizi sevdiğinden sizin için güzel bir ad bulduuuuuu😉
"Drew vücuttaki tüm enerjiyi alan bir zehir o. Emin misin?"
"Evet."
"Çok ölümcül ama cidden."
"İstiyorum."
"Tamam akşama hazır olur."
"Teşekkürler."
-----
"Bunu kullanırken dikkatli ol. Bir damladan fazlası öldürücü Drew."
"Tamam Lou anlattın bütün gün zaten. Ben yaparım."
"Dikkatli ol. Unutma 1 DAMLA!"
"Teşekkürler."
-----
Yavaşça kapıyı açtım ve ilk adımımı attım. Çok fazla ses çıkmıştı. Sessiz adımlarla Nico'nun yanına ilerledim. Elini tuttum ve cebimdeki bıçağı aldım. Küçük bir kesik açtım. Uyanmamıştı. Lou ne demişti? İki damla mıydı sınır? Az olunca etki etmeyeceğinden korkup iki damla zehirden damlattım. Zehiri damlattığım bölge yeşil olurken kesik izi de yavaşça kapanıyordu. Hades kulübesinden çıktım ve kendi kulübeme gittim.
Şimdi hepiniz Nico'yu anladınız dimi. İnsan kendi yazdığı hikayeye gıcık olabilir mi açiba??? Oluomuş. Yakında yeni bi kipat yapçm öhöm nico ff'ı öhöm TWİSTER ilk bölümü basınca yazarım yine ama siz bi bilin. Sonradan okuyanlar. İYİ OKUMALARRRRRRR❤️❤️❤️

a little bit solangeloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin