9

98 10 0
                                    

Jin:Şey sen bunları bana neden soruyorsun.

Suga:Çünkü...

Jin:Bak neden soruyorsun bilmiyorum bilmekte istemiyorum. Ben Jisooyu herşeyden çok seviyorum. Küçüklükten beri hep  birlikteyiz onunla sonra çıkmaya başladık kötü şeyler oldu ayrıldık ama şuan tekrar birlikteyiz ve önemli olan da bu eğer ona karşı birşeyler hissediyorsan o hislerine sahip çık çıkmalısın da bence sen sahip çıkmassan ben çıktırtırım. İyi geceler.

İkiside saatlerce uyuyamaz daha sonra bitkin düşüp uyumaya başlarlar.

                                 08:30

Sabah olur herkes kahvaltıya iner. Kahvaltı sorunsuzca geçmişti. Jin hastaneye gitmeden önce Jisooyu kenara çeker.

Jin:Jisoo bak eşyalarınızı toplayın akşam eve dönüyoruz. Hatta siz eve gidin ben akşam gelicem.

Jisoo:Bir anda ne oldu böyle çok sinirli gözüküyorsun.

Jin:Bak Jisoo şuan çok sinirliyim kalbini kırmak istemiyorum. Eve gidince görüşürüz tamam mı?

Jisoo:Tamam ama sakinleş sinirliyken tatlı oluyorsun ama sakinken daha tatlı oluyorsun.

Jin:Tabi öyle olduğum söylenir.

Jisoo:Başka kim söyledi!

Jin:Şaka yaptım şaka hemen de kıskanırmış. Bide bak nasıl da beni sakinleştirmeyi bilirmiş.

Jisoo:Evet bilirim ben.

Jin:Tamam o zaman ben gidiyim ama iyi işler öpücüğü ver.

Jisoo:💏 Görüşürüz.

Jisoo hemen odaya çıkar Sanaya eşyalarını toplamasını söyler ve eşyalarını toplarlar. Sonra aşağı inerler.

Jisoo:Şey Suga bizim eve dönmemiz lazım herşey için teşekkürler.

Suga:Önemli değil istediğiniz zaman gelebilirsiniz.

Sana:Görüşürüz.

Suga:Görüşürüz akıllı bıdık.

At arabasına binip eve doğru giderler. Bir süre sonra eve varırlar.

Sana:Benim çok başım ağrıyor. Odaya çıkıp yatmak istiyorum.

Jisoo:Olur iyi uykular.

Jisoo oturma odasında oturur ve biraz düşünür. Sananın uyumasını değerlendirmek ister ve kalkıp yemek hazırlamaya başlar.
                                     ...

Uzun süre mutfakta yemek yapar üç çeşit yemek ve bir pasta bunların hepsini yapar ve yemek masasını hazırlar. Bir saat sonra zil çalar Jisoo kapıyı açmaya gider kapıyı açtığında şok olur. Kapının önünde Suga,Jin ve Jun duruyordur.

Jun:Daha bizi kapıda bekleticek misin?

Jisoo:Ha yok ben sadece biraz şaşırdım ondan yani yoksa gelmenize çok sevindim. İsterseniz  içeri geçin yemek yiyelim.

Suga ile Jun içeri geçer Jin ise Jisoonun yanında kalır.

Jin:Sen söyle bakiyim niye betin benzin attı.

My HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin