Şimdi birazcık kafanız karışıcak ama olsundu iyi okumalar.
Jisoo:Uyandı uyandı hemen doktoru çağırın hemen.
Doktor:Jisoo Hanım hemen dışarıya çıkın.
...
Doktor odadan çıkar ve Jisoo ile konuşur.
Doktor:Jisoo Hanım kardeşiniz tam bir yıldan sonra uyandı büyük şeyler atlattı ama şimdi daha iyi.İsterseniz kardeşinizi görebilirsiniz.
Jisoo:Çok teşekkür ederim tam bir yıldır o yatakta uyuyodu.
Jisoo kapıyı açar ve Sana'nın güler yüzünü görür.
Sana:Abla
Jisoo:Uyanmışsın çok mutlu oldum.
Sen şimdi kalkıcaksın sonra hayatımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz.Sana:Şey peki Jun nerede beni görmeye gelmedi mi?
Jisoo:Sana Jun kim?
Sana:Hani benim hoşlandığım çocuk.
Jisoo:Sana hiç öyle biri olmadı. Sen ne diyorsun.
Jisoo ne olduğunu anlamak için tekrar doktoru odaya çağırdı. Doktor onlara tam bir yıl komada kaldığı için hayal dünyasında yaşadığını söyledi. Sana bunları duyunca üzülüp ağlamaya başladı.
Sana:Ya nasıl olur ben...ben uff nasıl olur ya
Jisoo:Tamam sakin ol Sana hepsi geçicek sen burda dur ben ne zaman çıkacağımızı soriyim.
Jisoo doktor'un yanına gidip ne zaman çıkacaklarını sorar ve birkaç soru daha sorar ve daha sonra Sana'nın yanına tekrardan geri döner. Odanın önüne gelir ve kapıyı açıp içeri girer.
Jisoo:İki saat sonra çıkabilirmişiz.
Sana:Tamam ben hazırlaniyim o zaman.
İki saat sonra Sana ve Jisoo tüm eşyaları alıp hastanede çıkarlar. Hastanenin önüne çağırılan taksi'ye binerler ve eve doğru yola çıkarlar. Hastane uzak olduğundan eve geç vararlar. Eve vardıklarında ilk olarak oturma odasına giderler.
Sana:Ben yokken yeni koltuk takımı almışsın.
Jisoo:Sen ordayken almıştım yani hastanedeyken. Birgün uyanıcağını biliyordum seni eski koltuklarla ağırlamak istemedim.
Sana:Seni çok seviyorum. İyiki benim ablamsın.
Jisoo:Seni yerim ben. Sende iyiki benim kardeşimsin. Ha... bu arada hani bir yıldır hiç yemek yemedin ya açsındır sen şimdi sana yemekler yapıyım ben.
Sana:Bak cidden komik değil.
Jisoo:Tamam tamam ben yemek hazırliyim sende biraz koltukta uzanıp dinlen ha tabi ben bir yıldır yeterince dinlendim diyorsan o ayrı.
Sana:Ya ama ya
Jisoo:Tamam gittim.
Jisoo mutfağa geçip yemek hazırlamaya başlar o sırada Sana da biraz koltukta dinlenmeye başlar. Birkaç saat geçtikten sonra Jisoo yemekleri hazırlayıp masa'yı dizer ve Sana'yı uyandırmaya gider.