11

94 11 4
                                    

Sabah olur Sana erkenden uyanır ve aşağı iner sonra Jisoo ile Jin'i görür ve boğaz temizleme sesi çıkarır.

Sana:Günaydın size

Jisoo:Ha şey günaydın sen niye bu kadar erken uyandin ki.

Sana:Niye sakladığın birşey mi vardı?

Jisoo:Sen sessiz olsana biraz Jin uyanıcak şimdi zaten gece çok yorgun geldi.

Sana:Tamam sustum.

Jisoo Jin'in üstünü örter sonra da Sanayla kahvaltı hazırlamaya mutfağa giderler bir süre geçtikten sonra kahvaltıyı hazırlarlar.

Jisoo:Jin hadi kalk canım kahvaltıyı hazırladık.

Jin:Ne zaman sabah oldu ya ben daha uyiyacaktım ben yemesen sonra yerdim olmaz mı?

Jisoo:Yok olur ben sana sonra birşeyler hazırlarım. İyi uykular.

Sana:Sanırım sizin planlar yattı.

Jisoo:Olsun sonra yaparız.

Sana:Ne kadar da düşünceli bir sevgilisin.

Jisoo:Neyse o zaman biz de bugün biraz temizlik yapalım.

Sana:Uffff banane hiç yapamam.

Jisoo:😒 bak beni sinirlendirme.

Bir anda kapı çalar ve Jisoo kapıyı açmaya gider. Gelenler Jun ile Sugadır. Jisoo onları içeri alır ve hep birlikte kahvaltı yaparlar.

Jun:Kızlar biz şey düşündük dün çok yorulduk diye bugün biraz hava alalım piknik yaparız diye düşündüm yani sizin için bi sorun yoksa.

Sana:Oh be temizlikten kurtuldum.

Jisoo:Bizim için bir sorun olmaz ama Jin çok yorgundu uyuyordu onu uyandırabilirsem gideriz.

Sana:Yani kıyabilirsem demek istiyor.

Jun:Ohaaa siz sevgili misiniz?

Sana:Ooo sen çok gerilerde kalmışsın ben sana özet geçiyim en iyisi bu arada Suga sen hiç şaşırmadın biliyor muydun?

Suga:Aaa şey evet biraz biliyordum.

Jun:Sen nereden biliyordun?

Jisoo:Artık dedikodumuzu yapmasanız ben Jin'i uyandırıyım.

Jisoo oturma odasına geçer ve Jin'e seslenir.

Jisoo:Jin hadi kalk Junla Suga gelmiş piknik yapalım diyorlar hadi sende kalkta gidelim.

Jin:İyi tamam biraz da gelince uyurum o zaman napalım.

Jin kalkıp odasına gidip üstünü giydi bu sırada da kızlar Junlar ne kadar birşeyler hazırlamış olsa da kızlar da birkaç birşey hazırladılar.

My HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin