13

88 6 0
                                    

Sabah saat 6.50 'ydi. Alarmın çalmasıyla birlikte kızlar hemen kalktı biraz geç kalkmışlardı ayrıca okul da eve biraz uzaktı. Hızlı hızlı kıyafetlerini giyip Jisoo'nun arabasına bindiler. Okula vardıklarında ilk dersin yarısı geçmişti bu yüzden ilk derse girmemeye karar verdiler. Müdürün yanına gidip Sana'nın hangi sınıfa gideceğini konuştular. Gideceği sınıf belli olunca ikinci derse girdiler

                       Sana'nın Sınıfı

Müdür:Çocuklar size yeni arkadaşınız Sana'yı tanıştırıyım.

Momo:Hocam biz zaten arkadaşı tanıyoruz tanıtmanıza gerek yoktu.

Müdür:E o zaman senin yanın boş oraya otursun.

Momo:Olur biz zaten en yakın arkadaşlarız.

Sana Momo'nun yanına oturur ve derste konuşmaya başlarlar.

Momo:Kızım bir yıldır yoksun çok özledik seni şuan iyisin dimi.

Sana:İyiyim iyiyim sen nasılsın?

Momo:İyiyim ben neyse sus daha fazla konuşmayalım hoca çok pis bakıyor.

Sana:Tamam sustum.

Zil çalar, Sana ve Momo kantine inerler.

Momo:Sen şimdi derslerinden geri kalmışsındır filmlerdeki gibi ben çalıştırıyım derdim ama derslerim kötü benim. Ablan çalıştırsın bence.

Sana:Ablam zaten benim yüzümden derslerinden geri kaldı.

Sana ile Momo konuşurlarken yanlarına Jisoo ve arkadaşı Joy gelir.

Joy:Kızlar ne yapıyorsunuz?

Momo:Ne yapalım sohbet ediyoruz.

Jisoo:Ne konuşuyordunuz ki?

Momo:Sana derslerinden geri kaldı ya ona kim ders verebilir diye konuşuyorduk.

Joy:Ben valla eski konuları hatırlamıyorum ama bizim sınıfa bir çocuk var bence o sana anlatabilir.

Sana:Kim ki o çocuk.

Joy:O bizim sınıfın en zekisi hatta bence okulun da adı şey Minghao

Jisoo:Ama o çocuk biraz içine kapanık değil mi? Pek bir çevresi yok yani kabul eder mi bilemiyorum.

Joy:Bence Sana gidip konuşmalı belki de kabul eder denemekten zarar gelmez.

Sana:Tamam denicem şuan da nerede olabilir.

Joy:Şimdi mi sorucaksın?

Sana:Evet. Hadi nerede olabilir?

Jisoo:O genellikle tenefüslerde kamelya da ders çalışır.

Sana:Peki

Sana hızlı adımlarla kantinden çıkıp bahçeye doğru ilerler ve kamelya da oturup ders çalışan birini görür ve yanına gider.

Sana:Merhaba acaba adınız Minghao mu?

Minghao:Evet

Sana:Benim ismimde Sana size birşey sorucaktım.

My HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin