Köszönöm szépen, hogy kihívtál @1D-and-Zayn!
Ötletgazda: MrsStyles0313
1. A történetet megálmodtam . Tudom, sokan ezt írják, de ez a sztori, többször is lejátszódott álmomban, és mindig folytatódott. A lány természetesen nem Emily volt, hanem én, de mégsem írhatok magamról egy szerelmes történetet.
2. Igaz, volt már egy Harrys fanfiction-öm, de ugye az álmomban Harry szerepelt, és nem is tudtam volna mással elképzelni. Harry a történetben nem az a nagyon rendes srác, akit a médiából ismerhetünk, de mégsem a mostanában tipikus rossz fiú, piercinggel és a többi srácra nem való dologgal. Harry a rajongóinak él, (mint ahogy a való életben is imádja őket) és sokszor elbizonytalanítják őt.
3. Emily világéletében Harry-be volt szerelmes. Nagy részben rólam van mintázva. A dal írás, az éneklés, és a One Direction, mind azok a dolgok, amiket szívesen csinálnék/csinálok. Énekelek, és írni is szeretek, és sokszor elkezdek azon gondolkodni, milyen lehet egy dalt megírni, ami sikeres lesz. Ugyanígy vagyok a bandával is. Emily játszik egy bandában, ő merészebb, bátrabb, és talán ez az egyetlen egy különbség köztünk. Na meg az,hogy ő megkapta Harryt. Én nem mernék kiállni és énekelni.
4. A könyv egy tipikus romantikus sztori, tele bonyodalmakkal, de mégis más, hiszen én nem vagyok sikeres könyvíró, aki át tudja éreztetni az érzéseket. Ebben a könyvben nem lesznek tipikus amolyan"elvárt" elemek, hiszen egyedivé akarom tenni.
5. A TÖRTÉNETBEN SZERELEM VOLT ELSŐ LÁTÁSRA. Én ebben nem igazán hiszek, de nem azt mondom, hogy nem fordulhat elő. Az, meg hogy meddig tarthat egy ilyen, arról fogalmam sincs, mindent az álmom szerint írok le.
6. Harry karaktere most nem idősebb lányba szeretett bele, ahogy a médiákban írják, hanem egy sokkal fiatalabba. Mivel úgy gondolom Harry a szőke lányokat szereti, ezért is választottam Emilyt. Szép, szőke és egyszerű. Harry-hez való.
7. A bandában lévő srácok neve sem az, ami az álmomban szerepelt.
8. A történeten maximum pár dolgot akarok változtatni, de hagyni szeretném a fejemben lejátszott, már többszöri eseményeket.
9. A történet hangulatingadozási nagyban az én lelki állapotomra utalnak.
10. Ez a "könyv" nem lesz olyan hosszú, mint az ALIVE volt. Szerintem 40-50 részből fog állni.
Kihívottjaim:
Csak ennyi embert hívok ki.
Köszönöm még egyszer, neked @1D-and-Zayn
YOU ARE READING
After The Song
FanfictionEmily Ross még mindig hitetlenkedve és csalódottan vette tudomàsul, szeretett bandàjàból Zayn Malik kilépett. A szomorú làny megírt egy dalt, amit minden àron meg akart mutatni a(z) One Direction- nek. Bandàjàval eljutnak a fiúk stúdiójàhoz, ahol na...