Köszönöm szépen, 1D-and-Zayn! Nem tudom, hogyan meghálálni a belém fektetett szereteted!
A kihívás arról szól, hogy a szereplőknek kell megválaszolniuk az adott kérdéseket!
Kérdések:
1. Hogyan jellemeznéd a másikat egyetlen szóban?
Emily: Tökéletes
Harry: Gyönyörű
2. Melyik az a dal, amit elénekelnél a másiknak érzelmeid kifejezése érdekében?
Emily: Mindenféleképpen valami csöpögős számot, de ha nagyon kell választanom, akkor a Little Do you Know-t Alex és Sierra-tól.
Harry: Ezt az albumon szereplő dalt, már tuti hallotta. Zongora és hegedű...
3. Miként írnád le általad elképzelt közös jövőtöket?
Emily: Emeletes ház, 3 gyerek és mindegyik Harry szépségét örökli. Ez lenne a csoda. Lenne négy Harry-m.
Harry: Először szeretném jobban megismerni, nem tudom, mennyire bízhatok meg teljesen benne, utána majd alakulnak a dolgok. Remélem, minél szebben.
4. Hogyan emlékszel vissza arra napra, mikor először találkoztatok?
Emily: Csak arra emlékszem, hogy nem bírtam levenni róla a szemem.
Harry: Azt nem tudom, Kedvesem, mit mesélt, de nekem az maradt meg, hogy szüntelenül őt bámultam.
5. Melyikőtök ragaszkodik jobban a másikhoz?
Emily: Ez én lennék.
Harry: Emily-t mondanám.
6. Kinek van hosszabb távú terve jövőtökre nézve?
Emily: Szerintem nekem, de nem vagyok biztos benne, Harry mennyire komolyan gondolja ezt a kapcsolatot. Remélem annak gondolja.
Harry: Passz... Szerintem mindkettőnknek van.
7. Kinél töltötök el több éjszakát?
Emily: Eddig csak az én hotelszobámban aludtunk együtt.
Harry: Eddig csak Emily hotelszobájában aludtunk.
8. Mi a legnagyobb álmotok?
Emily: Harry feleségének lenni.
Harry: Szólóalbumot kiadni a közeljövőben, csinálni szeretném a saját zeném.
9. Melyikőtök a romantikusabb alkat?
Emily: Magamat mondanám, de Harry is nagyon romantikus.
Harry: Mivel ÉN viszem el őt randevúkra, úgy gondolom én, mivel nekem kell kitalálnom, mi tetszhet neki. Ha filmekről van szó... akkor Emily-t mondanám.
10. Megbíztok a másikban?
Emily: Igen
Harry: Még alakul.
Kérdéseim:
1. Melyikőtök szeretne jobban gyereket?
2. Ki közületek a felelősségteljesebb?
3. Milyen nevet adnátok a gyerekeiteknek?
4. Melyikőtöknek jobb a koordinációs- képessége?
5. Mi a kedvenc könyvetek?
6. Hol töltitek a legszívesebben az éjszakát?
7. Ki viselkedik érettebben?
8. Mi lenne az az egy dolog, ami miatt az egész életedet feladnád?
9. Ki a sportosabb?
10. Milyen a kapcsolatod a leendő anyóssal?
Kihívottjaim:
Köszönöm szépen, még egyszer 1D-and-Zayn! Nagyon szeretlek, Timi <3 <3
YOU ARE READING
After The Song
FanfictionEmily Ross még mindig hitetlenkedve és csalódottan vette tudomàsul, szeretett bandàjàból Zayn Malik kilépett. A szomorú làny megírt egy dalt, amit minden àron meg akart mutatni a(z) One Direction- nek. Bandàjàval eljutnak a fiúk stúdiójàhoz, ahol na...