3

260 7 2
                                    

Paul tam stál a zíral na nás. Zrovna jsme se dostali do fáze kdy jsme neměli na sobě skoro nic. ,,Co chceš?" zavrčel jsem.  ,,No, slyšel jsem zvuky, tak jsem se sem šel podívat, co se děje" ušklíbl se. ,,Jestli to někomu vykecáš, tak tě zabiju!" ,,Proč? Snad to nechcete tajit" *Paul se směje* ,,Do prdele, řeknem jim to sami!" Paul po mým argumentu odešel z pokoje a zas jsme tam byli jenom my dva.  ,,Myslíš, že to bude vadit, když jim to řekne?" ,,Nevím... ale je jasný že to řekne... a nechci vidět pohledy kluků." ,,Hm... oblíkni se, půjdem na snídani." ,,OK."

Z pohledu Richarda

Bál jsem se, co na to kluci řeknou. No co, půjdu se Schneidrem na snídani a pak se uvidí... Kluci na nás koukali, jak jsem si myslel. ,,Nazdárek, hrdličky" smál se Paul znovu. Propálil jsem ho pohledem. Zmlknul. ,,Dobrý ráno" ,,Dobrý ráno" ,,Dobrý" ,,Dobré". Byl tam jenom Till, Paul, já a Schneider. ,,Vážně je to tak?" zeptal se Till. ,,Co-" ,,Že jsi se Schneiderem." ,,No..." ,,Jo, jsme spolu." dokončil větu Schneider. ,,Kdy jsou Flake a Ollie?" ,,Ještě spí." Po snídani jsme se bavili o koncertě, který máme odehrát tady, v Berlíně. Till porád něco říkal, ale já ho nevnímal. Pořád jsem koukal na Schneidera. Nemůžu tomu uvěřit... vážně jsme spolu! Opřel jsem si hlavu o jeho rameno a usnul...

Tak, třetí kapitola je tady:* takže to byl Paul, kdo je načapal. Till na to reagoval dobře.  Co ale myslíte, jak na to budou reagovat Flake a Oliver? Dozvíte se přístě:*

--Lopata--

Miluji tě, Reeshi...Kde žijí příběhy. Začni objevovat