10

209 9 0
                                    

Doma
Vylezl jsem ze sprchy a omotal si ručník kolem pasu. Utíral jsem se a při tom přemýšlel. Tolik toužím po tom být znovu se Schneiderem. Cítit ty jeho dotyky, slyšet jeho slova... je teď uzavřený. Mluví jenom z Flakem a Tillem. Kdyby věděl, jak to bylo... ta hackerská kurva mě k tomu donutila... Znovu jsem se oblékl a šel se podívat na Schneidera. Pořád spal. Už asi dvě hodiny. Jenom ať se prospí. Ležel na mojí posteli. Lehl jsem si k němu, objemul ho a usnul s ním. 

Ve 4 ráno
Ze Schneiderova pohledu

Probudil jsem se. Bolela mě hlava jako pes. Kde  jsem? Co se stalo? Hm. Vypadá to tady jako... u Richarda v posteli. Jo. Je tma. Ale cítím někoho mě objímat. Je to Reesh. Vstal jsem jakože si půjdu lehnout k sobě do postele. On byl ale asi vzhůru, nebo jsem ho probudil a chytil mě za ruku  se slovy ,,Nech mě to vysvětlit... prosím!" Beze slov jsem si lehl zpátky a poslouchal jsem. ,,Hele... víš jak jsme si psali přes e-mail... ty víš co. A že jsme náš vztah chtěli skrýt. Ty víš že ho někdo zahackoval, že jo." ,,Jo."

Z Richardova pohledu

,,Jo." On na mě promluvil!! Nesmím se ale rozptylovat, musím mu to vysvětlit! ,,To byla ona kdo to zahackoval. Vydírala mě, jestli se s ní nebudu líbat, tak to řekne médiím. A to by nebylo dobrý..." ,,Nebylo." On a ty jeho jednoslovný odpovědi... to mi chybělo. A jak! ,,Tak promiň..." On se na mě usmál. Že by...? Nevěděl jsem že to půjde takhle snadno. Ale je to super! Teda... pokud mě chce. Já se usmál na něho a on mě obejmul. Dal mi pusu na čelo. Ano! Vypadá to, že mě chce. Proč by mě pak líbal? Já mu objetí a pusu opětoval. Bylo ještě brzo ráno, vytuhnul jsem prakticky hned. Jsem tak šťastný... Za chvíli jsem se vzbudil. Já a ty moje sny... Schneider byl evidentně vzhůru. Řekl mi něco, na co do smrti nezapomenu. ,,Miluji tě, Reeshi..."

Tak, poslední kapitola:D Snad se vám závěr líbil! A chtěla bych se omluvit za výraz ,,Kurva" těm kdo je na to citlivý. A taky za neaktivitu, mám teď asi šest testů tak se musím učit:( Poděkování snad vyjde za chvíli, uvidíme, mám ještě na práci projekt. Tak zatím ahoj:*
--Lopata--

Miluji tě, Reeshi...Kde žijí příběhy. Začni objevovat