,,Víš, jak měl děda problémy se srdcem?" ,,Vím, mami... je v pořádku, viď že jo!" ,,Včera večer mu nebylo moc dobře, odvezli ho do nemocnice..." Asi mi to pomalu začalo docházet. máma pokračovala: ,,Nezvládl to... nepřežil..." Začala plakat a já taky. ,,Přijeď ve středu." Aniž jsem stihl cokoli dodat, típla hovor. Ztratil jsem dvě osoby. Důležité osoby. V jeden den. Kvůli jedné věci. Kvůli srdci. Zkurvenej orgán. Jak já srdce nenávidím! Mobil jsem položil na stůl. Šíleně se mi klepala ruka. Pak jsem sebou, sám od sebe, fláknul na zem. Už to nezvládám. Život mě žere. Drtí kousek po kousku. Neměl jsem tehdy Richardovi svolit políbit mě. Neměl jsem s ním mít sex. Neměl jsem s ním nic mít. Neměl jsem se do něj zamilovat...
Z pohledu Flakea
Slyšel jsem ránu. Hlasitou ránu. Ze Schneiderova a Reeshova pokoje. ,,Slyšeli jste to?" ,,Co?" řekli unisono kluci. ,,Tu ránu." ,,Jo." řekli opět unisono.,,Půjdu se tam podívat." ,,Já půjdu s ním." řekl Till. Šli jsme tam. Viděli jsme Schneidera svíjícího se na zemi, jak plakal. ,,Schneidere? Jsi v pořádku?" ,,Co myslíš? Že se tady svíjim jen tak?" ,,Co se děje?" řekl Till. ,,Můžu tady sám být s Flakem prosím?" ,,Jasně." Till odešel. Byl jsem tam s ním sám. ,,Tak povídej. Co se stalo?" Vyprávěl o rozchodu s Reeshem, jak mu umřel děda a že to nezvládá. ,,Kdykoli budeš chtít, jsem tu pro tebe, ty to víš. Já bych taky brečel, kdyby mi umřel někdo blízký a rozešel se s Tillem." ,,Co? S Tillem?" A do prdele. Tohle nikdo neměl vědět...
Tak, sedmá kapitola je tady:* Už víte, co se stalo se Schneiderovým dědou. A Flake se prokec. Já vím, jsem zlá... chcete, abych byla hodná nebo zlá? >:) Napište do comm;) Vaše
--Lopata--
ČTEŠ
Miluji tě, Reeshi...
ФанфикRammstein se stěhovali do nového domu, byl sice velký, ale byly tam spojené pokoje po dvou. Schneider a Richard dostali pokoj spolu a první noc se jim stala osudnou... 1. Díl série o R+ by: RammSteinFan2006