...Saçlarımı kurutuyordum.Aynada kendima bakıp saçma sapan gülümseme vardı.Kendi kendime:"kızım neden gülümsüyorsun?!" diye cevabını bildiğim saçma sapan cevabını bildiğim sorular veriyordum.Hmm neden mi gülümsüyordum?!
Çünkü,sevildiğimi iliklerime kadar hiss ediyordum.Ya ne güzel bişey,aynı zamanda çok garip.Birisi geliyor hayatına,sanki seni kendi küçücük sevgisiyle yaşadığın,büyüdüyün,anılar biriktirdiğin yerden alıp götürüyor.
"Sarp kişisinden yeni mesaj var"
Allahım ya kalbim..kalbim düşücek sanki..ellerime noluyor arkadaş.Neden titriyor.Bak böyle titremelere nefret ediyorum.Tamamda çoçuk belkide geçirdiğim heyecanı tatsa birdaha bana mesaj atmaz bence.Ay beynimi yedim cidden ya.En iyi susup,sevdiceğimin attığı mesaja bakayım.
Sarp 10:00-Günaydın :)
(Nasılda beni düşünme yeteneğine sahip,bide bana günaydın yazıyor,ay canım benim ya)
Ben 10:05-Günaydın (p.s kendim 5dakika bekledim ve,gülümseme işareti olmadan mesaj attım.Nedenmi?! Saçma,yavşak kızlardan olduğumu sanmasın)
Sarp 10:07-Nasılsın?)
(Yaa mala bak ya,2dakika geç yazdı.Bence sevgilisi var.Yok,yok çoçuğu var.Çoçuk ağlamış sabah sabah,Sarp'ta erkenden kalkmış,ve bunu fırsat olarak bana "günaydın :)" mesajı atmış.Ha bu arada o gülümseme,vicdan rahatlatmak için atmış.Yani,ihanet ettiğini anlamayayım,vee gülümsemeyle kandırsın beni.Yok,canım ben yuva yıkamam.Bidakka ya,Nur.Ne yuvası?! Çoçuk sana mesaj atmış,neden kafanda bin türlü sapık hikayeler kuruyorsun cevap yaz hadi)
Ben 10:10-İyilik işte,senden?
Sarp 10:10-İdare ediyoruz.)Ne yapıyorsun?
(Laan idare ediyoruz ne yaaa.Yani,hem beni,hem eşini,hem çoçuğunu idare ediyor.Bak Nur içime bi kötülük doğdu.Bu adamda bi gariplik var bence.Cadımıdır nedir ya?!Beni kendine çekiyor)