2.Yok canım ne stalk!

51 4 0
                                    

-Kıskançmısın?
-Yok,neden daha yeni tanıdığım kişileri kıskanıp kendimden soğutayımki?
(Evettt kıskanıyorum laan,hemde ölümünü takipindeki tüm kızların profil resmine bakmak için tam 2saat güzellmi değilmi,inceledim)
-Çok iyi,aradığım tipsin:)
- :) (Amen Tanreem,nasılda tatlış birisisin yerler seni lan,ayy özledim seni yaahuu,bidakka hayatta görmediğim birini nasıl özleyeyim?!Eh işte neyse yav)
-❤️
Amen Tanreem bu neeyğ????Kalp işte kızım kaalp hemde kırmızısından.Hadi anne gelinlik arayalım,yok yada düğün evi.Allahım ya ne kadar hayel kurdum.Şimdi ne yazayım acaba?? Yok en iyisi cevap yazmasam iyi.Sonuçta erkek o,kız benim.Kudurmasın.
Şimdi midemde,yüreğimde,beynimde,tüm bedenimde kelebekler var.Ayyh nasılda tatılıyıız.Nolucak şimdi evlenicezmi acaba?? Hayır bidakka.Önce stalk arkadaş,tüm kuzenleri,arkadaşları,hatta annesi,babası stalklanmalı.Napalım mantıklı aşık olmak lazım bu hayatda bazen.
Bidakka bence stalk yetmez birini tanımak için.En iyisi google.com 'de ismini aratmak.Yok daha neler napıyorsun kızım??????
Yok yapıcam,ya piskopata dönüştüm iyice.Yaa nolucak sanki?? Aratıcam:
Sarp Yılmaz.Allahım ya galiba aşık olmuşum,ismini yazarken bile klabim çıkıcak yerinden sanki.Yok ya bu böyle devam etmez.En iyisi,olmayan ilişkiyi bitirmek.Lan,kızım saçmalama 1-2haftalık ilişkimi olur acaba?
Konuş arkadaş,nolucak.

Egolu KraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin