1

131 9 0
                                    

Hyuna Pov

Ngantuk nyer ya tuhan.bebal lah adik aku tuh, ada ke patut dye pergi kejut aku pakai kuali.sekarang nih aku kat meja makan .apa lagi tengah sarapan dgn si bebal nih.aku dgn adik aku je lah yg ada kat umah nih.

Aku gi sekolah kul 8 .lagi 5 min aku gerak.aku amik roti bakar yang adik aku ttbe campak kat aku , aku terus gi pakai kasut , dan selepas aku siap pakai kasut.aku terus gerak gi sekolah.adik aku lantak lah dye tuh.bkn budak tadika nak kena pimpin tangan dye, hantar gi sekolah.dye dah besar,okey.

At school

"Hye bongok² sekalian" tegur aku kat geng aku.

" hye bodo" tegur aerim

" lambat dtg" ckp chorong

" aku tak kena tahan pun lah"

" td ada 5 bf kau cari kau.dye cakap kalau ko dah dtg suh kau gi rooftop.katanya nak dating"celah eunji

" ok chaw luh"kata aku

" playgirl btol minah nih"bebel si myrae

At rooftop

" heyyo baby" sapa aku

" hye jagi" jawab mingyu

" nape suh datang??"

" saja nak ajak dating x kan x bley kot"

" owh , btw nak ckp something"

" apa dia"

" i nak mintak brake , so goodbye.dating lah dgn sun flower kat sana tuh.chaw luh"

" wtf, cam tuh jer. 😿 omma!!!!!"

Aku dengan senang hati gi kantin lu, aku nak beli yogurt.time aku jalan nak ke kantin , ramai dok berbisik .kesah ke.yg berbisik tuh semua pompuan.lelaki semua pandang jer , ada yg jilat bibit lah bagai.

" tau lah muka lawa bak hang, tp suka sangat mainkan hati lelaki.aku igt lelaki jer ada nafsu permainkan hati pompuan but dye lagi terok dari laki.jahanam pompuan cam nih.baik mampos jer.semak jer muka dye kat skolah nih"kata sorang pompuan nih kat kawan dye.

" tu lah pasal.tp dye nih geng queenka paling femes kat skolah kita.dah ramai pompuan kena buli terok dgn geng dye.ada yg kena flash kepala dalam jamban.cikgu pon tak tau nak wat apa lagi.cikgu dok perhati je depa nih , tp tak buat apa² pon"jawab sorang pompuan nih.

Aku apa lagi bengang punya pasal.tarik rambut minah nih.

" hampa dok ngumpat aku nih dah kenapa x der keja lain dah ke .sakit teling aku dengar .ko pon nak kena macam pompuan lain kena ke.tempah maut lah korang dua nih.besar kecik ² je aq tgok korang dua nih.dok gosip pasal geng aku dgn dok ngumpat pasal aku.bodo betul korang dua orang nih.baik mampos jo."maki aku.

♠ Fake Love ♠Where stories live. Discover now