12

32 5 0
                                    

Evening

Aku dan baek gerak pergi gudang lama kat tepi sekolah terbiar. Aku dengan daehwi dah ada barang. Baek aku tak tau.

Aku cuma pakai baju yang bileh menampakkan pusat dan tertulis Love yourself , berwarna hijau gelap dan memakai skirt hitam .

" sexy kau" kata baek

" huh,nak goda hyuna kan ??" tanya aku sambil senyum sinis

" boss nih selalu sweet ngan baek oppa , kenapa eh??" tanya daehwi tetiba.

" idk ,tnya baek" kata aku

" sebab dye adik paling berguna" kata baek

Aku , baek dan pembantu peribadi kitorang dah sampai kat gudang lama tuh. Aku tengok ada banyak keta itam.

Lepas kitorang sampai , budak² kitorang pon sampai but yang aku pelik kenapa ada bts and snsd.

" hye bad girl" sapa tae

" macam mana korang ada kat sini" tanya aku

" adik kau lah. Kitorang pon nak try nak jadi budak bawah mafia" jawab namjoon

Aku jeling dye.

Aku amik kayu baseball kat bonet kereta and baek dye just amik pistol. Pistol aku daehwi pegang.

" macam harley quin dah aku tengok nih" kata suga

Aku tarik suga dan suga jalan sebelah aku.

Sebenarnya ada jaehyun but aku nak palau dye. Aku nak tengok kau nih suka aku ke tak.

Dekat pintu gudang tuh ada 5 body guard. Aku malas nak cakap ngan orang yang aku tak nak jumpa so aku hentak kepala pakai kayu baseball.

BTS terkejut,diorang tengok budak² yang lain tak terkejot pon.

" asal tak terkejut" tanya jimin

" dah biasa " kata sorang pompua yang bernama sara

Kitorang masuk gudang

" heyyo girl.nama kau dah meningkat eh?. Bisness dah maju. Bf ensem. Aku tau kau hentak bidy guard kat luar tuh."

Aku senyum sinis kat dye.

" bad girl huh!"

" nama kau apa!?" tanya aku

" Mingyu "

" Daehwi pistol" mintak aku

" nak mula game dah ker??!" tanya mingyu

" asal kecut dah ker?"

" tak pon lah.Borak borak lah dulu"

" aku rak der masa nak borak ngan ko lah bodoh!" jerit aku

Aku tembak 2 orang kat tepi mingyu pastu aku tembak bahu kanan mingyu.

Aku keluarkan pisau kat dalam poket aku. Aku pergi kat budak yang aku tembak bagi mampos tadi tuh.

Aku gunakan pisau tuh untuk bukak isi perut dye and amik usus bagi kat mingyu.

Mingyu nangis

" haha takot plk ..... Kata ketua mafia. Aku baru adik ketua mafia belum ketua mafia lagi. Lain kali nak wat game practice dulu."

Mingyu nangis. Dye angguk

" so say goodbye now!" aku tarik rambut dye and pisau kat tangan aku , aku kelar leher dye . banyak darah keluar.

So i'm win again.

" good babe" kata baek

" bapak ahh kau ,macam pembunoh bersiri" kata jhope.

♠ Fake Love ♠Where stories live. Discover now