10

29 5 0
                                    

"Cik muda,nih air"kata maid2

"Hmmmm"aku amik air tu and suh maid2 blah.

"Cik muda ,hyera ngan Pn.haeyeon sudah balik"kata maid 1

"What!" jerit aku ngan baek.aku suh maid 1 pergi.

"Omma balik,kenapa dye balik 😭😭.aku tak nak dye.semak la"kata aku

"I know jagiya.jom tuka baju jumpa omma ngan hyera"

Aku sekadar mengangguk.aku masuk bilik dan tuka baju.

Aku pakai cecantik sbb aku nak keluar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku pakai cecantik sbb aku nak keluar .aku nak gi jejalan.aku tak nak gaduh ngan omma tiri aku.aku terpaksa panggil dia omma.

"Jagi nak gi mana?"tanya baek lepas aku keluar dari bilik.

"Gi taman kot"jawab aku

"Nak ikot"

"Hmmmm"

Aku turun gi ruang tamu.

"Anyeong noona"tegur hyera.

"Hmmmm"aku tak pandang dye.

Aku tengok omma,dye jeling aku.

"Baek ngan yuna nak ke mana?"tanya omma kat baek.mcam nak goda baek pon ada.

"Gi dating"baek jawab selamba

Omma jeling aku.

"Kalau suka baek oppa,ckp je lah.tak payah nak jeling.nanti tak pasal² ko punya darah aku buat jus"kata aku selamba keluar rumah.

Baek keluar.

"Jagi tak payah bawak kereta"larang baek.

"Mmg tak nak bawak, xder mood"kata aku

Aku masuk kereta ,duduk kat seat sebelah pemandu.baek dah masuk.

"So kita gi taman eh?"tanya baek

"Ok" jawab aku

Masa tengah dalam perjalanan,baek tak habis² usap tangan aku.nak manja² lah tuh.

Skip

Taman

Aku gi kat buaian.aku nak makan aiskrim.lapar!!!!!.

"Lapar!!!"jerit aku

Orang yang kat sekeliling aku ,duk pandang jer pastu bisik².aku tunjuk jari fuck.

"Nak aiskrim?"tanya baek

"Nak"kata aku sambil buat muka nak nangis.

"Nah"baek bagi aiskrim

Aku amik aiskrim tu and aku ada dengar orang duk berbual.

"Tu adik mafia kan?"tanya sorang pompuan kat kawan pompuan dye.

"Haah,dye hot giler"jawab kawan dye.

"Aku dengar citer dye kat skolah playgirl,hot giler .abang dye hensem giler.ada syarikat sendiri.kaya lah jugak pompuan nih"kata pompuan tuh

"Mmg kaya, bapak dye orang ternama kat seoul. Syarikat yg kau sebot tadi tu mmg syarikat pompuan tuh bkan syarikat appa dye.dye nih kira orang paling kaya .pastuh dye nih ko jangan wat main ,bahaya.dye boley bunoh kau any time"kata kawan dye

"Tak caya lah,baju ketat² tak der lah lawa mana.ntah² duit yang dye buat sara idop tu duit jual dadah ke jd pelacur ke"kata pompuan tuh.

"Woi pompuan!"jerit aku kat pompuan tuh.

"Ko ngumpat aku kan!!!" marah aku

Orang sekeliling aku pandang aku.aku keluarkan pistol.

"Aku dah lah tengah badmood,ko duk ngumpat aku.tempah maut betul.aku bunoh kau pon ,aku bley bayar saman kalau parents ko saman aku,kalau aku kena panggil makamah,aku ada lawyer aku"

"Kami mintak maaf "kata pompuan tu

Pang! Pang!

"Mampos" kata aku.and aku blah ngqn baek.

"Nice baby"kata baek

Aku cium pipi dye.

"Thanks"

Hye guys ,author rasa nak tuka nama story and tuka jalan citer sikit.watak sama jer.author rasa macam korang tak paham life hyuna nih.Hyuna nih seorang pompuan yang hot kat skolah,dye ada pendapatan sendiri iaitu dari kerjanya sebagai pengurus syarikat hyuna holding,syarikat dye sendiri.syarikat ni rakan syarikat baekhyun holding.dye ada 5 adik beradik.anak sulong baek umur 20 tahun,anak kedua hyuna umur 18 tahun,anak ketiga hyeri umur 17 tahun ,anak keempat hyera umur 16 tahun dan anak kelima hye jung umur 14 tahun.hye jung nih hyuna benci sbb dye anak byun haejung .kitorang bukan.mesti pelik kenapa hyera yg ikot omma haejung gi paris sbb family kitorang hyera je minat bab fashion ,appa paksa omma haejung bawak hyera bukan hyejung.dah lah bye.

♠ Fake Love ♠Where stories live. Discover now