Jaehyun Pov
"Oi hyun, kau dah selesaikan ke deal kau tuh???" tanya kookie
"Blum" nyampuk tae
"Aku rasa aku tak nak teruskan deal tuh, aku tak boleh lah" kata ku
"Asal kau kecut ker?" tanya RM sambil senyum sinis kat aku
"Bukan masalah takot lah bodo, dye tuh hati batu kot tak der nyer dye nak jatuh cinta ngan aku"kata aku
"Eleh, ckp jer lah ko takot kan?? Lepas kau tgok dye bunoh org dah kecut" kata RM
Aku benci ko monster!!!!!
"Tak!" jerit aku
Aku masok bilik aku , aku hempas pintu.
" bodo punya monster , ko igt aku tak bley nak sahut cabaran kau tuh. Bangang. Asal minah camtuh kau pilih. Mmg aku suka dye tapi nak ke orang kaya camtuhh jatuh cinta ngan aku. BOdOH!"
Aku dah lah umah kondo jer , aku dudok ngan adik aku tae. Nak kata kaya tak lah. Maid tak der. Kereta aku pakai BMW jer. Duit sara idop , appa kirim kat aku 2 minggu sekali. Appa dudok kat Busan.
Aku nak tdo, esok sekolah.
Adikk???
Lantak dye lah, sama jer kepala ngan geng dye tuh. Kalau kau bangun lambat aku bagi tau appa.
Skip
Morning
Aku bangun tido and siap² untok gi sekolah.
Sekarang baru pukul 6:55 a.m
Aku masok dpor , siap kan breakfast. Aku buat roti telur, bacon, telur and air susu jer.
Tae???
Ni lah sbb aku tak kasi kau lepak ngan geng lahanat dye tuh
Aku ketok pintu bilik dye macam nak roboh. Aku tak tau lah pintu nih macam nak hancur jer. Iyalah sebab hari² macam nih aku nak kejut dye.
"Woi!!!! Bangang!!!!! Bangun!!!!! Ko tak bangun , aku report kat appa!" kata aku
Ketok sekali sudah, nanti bangun lah tuh.
Aku gi meja makan, siapkan apa yg patot.
"Tae!!! Appa datang!!!" jerit aku dari dapor.
Aku dengar bunyi bukak pintu cam gelabah.
"Haaaa! Mana appa!!??" tanya tae dengan muka berok dye tuh.
"Kat Busan lah" kata aku selamba
"Babi!" jerit tae
"Siap sekarang!" jerit aku
Dye masok balik bilik dye yg macam tmpat pembuangan sampah. Ko tau tak hari² aku nampak boxer dye kat tingkap. Dye nak tarik perhatian sapa?. Bilik dye tuh jiran sebelah selalu usya pakai cermin.
Jiran sebelah tuh mak cik janda jual spepart. Bangang² jer.
YOU ARE READING
♠ Fake Love ♠
FanfictionI'm Hyuna , I'll show you what fake love, kills people, people's bouts and mental illness. I love everyone, but they never want to appreciate it. It's okay to kill people like that. I want everyone to be dead! 당신은 죽어야 ...