- Vidd vissza! – utasított, mire visszakapcsoltam az előző adóra.
- Jézusom! Ez ő! Ez Shawn Mendes! – ugrottam fel a kanapéról.
- Bizony! De tsss! Nem hallom – a TV – be egy olyan adó ment, amiben híres énekesekről, celebekről lehet hallani híreket, legyenek akár magyarok, akár angolok, vagy bármilyen más származásúak. Az idegen nyelvű celebek mondandóját persze feliratozták, de Petra és én így is értettük. Nem csoda, hiszen a gimibe kéttan szakon voltunk. Most éppen Shawn Mendes volt soron, aki bejelentette, hogy pár nap múlva utazik a Balatonra.
- Tudod mit jelent ez? – nézett rám Petra elkerekedett szemmel.
- Igen... Azt, hogy találkozni fogunk Shawn Mendessel! – mondtam, a végét már sikítva.
- Halkabban! Fel fog kelni! – mondta nevetve, az öcsémre utalva.
- Hoppá! – kaptam a szám elé a kezem.
Fél óra múlva Zsombi tényleg felkelt, bár nem azért, mert olyan hangosak lettünk volna. A pocakja ébresztette fel. Beszaladtam a szobájába és kivittem a konyhába megetetni egy kis összetördelt bolognaival. Az etetés után kimentünk egy kicsit játszani, meg pancsolni a medencébe. Épp Zsombit raktam bele az úszógumijába, amikor szólt Petra, hogy megérkezett Anya.
- Nem jössz be te is? Nagyon jó a víz – kiabáltam neki.
- Mindjárt, csak gyors átöltözök – kiáltott vissza.
Mikor Anya beszállt a medencébe egyből letámadtuk Petrával, hogy találkozni fogunk azzal a személlyel, akiért kb 12 éves korunk óta rajongunk. Örült neki, hogy jól fogjuk érezni magunkat.
- Mi addig elmegyünk a nagyiékhoz – mondta.
- 2 hétig ott lesztek? – néztem rá kérdőn.
- Dehogy! Úgy gondoltam, hogy kb 3 – 4 napig. Addig elmegyünk velük ide – oda – mosolygott.
- Az tök jó! Akkor legalább ők is ki tudnak egy kicsit kapcsolódni.
- Igen. Már csak apáddal kell megbeszélnem – úszott oda Zsombihoz.
- Szerintem bele fog menni – mondtam nyugtatóan. – Amúgy mikor ér haza? – érdeklődtem.
- Ma hatig dolgozik, úgyhogy olyan 20 perc múlva itthon lesz – mosolygott rám.
- Oké.
Miután Apa megjött megvacsoráztunk, majd gyorsan lerendeztük a fürdést, és bevonultunk a szobákba. Az ágyamon ülve vártam, hogy Petra elkészüljön, majd miután ez megtörtént beszélgettünk úgy 10 percet, és aztán elaludtunk.
YOU ARE READING
The Camp
Teen FictionSziasztok! Szeretnék elkezdeni egy sztorit itt, a Wattpadon. Már több történetet is írok, de ennél érzem azt, hogy szívesen megosztanám veletek is. Ha tetszik nektek, kérlek jelezzétek, nagyon sokat jelentene. Remélem, tetszeni fog! :) Itt egy kis í...