Az ágyamon ülve vártam, hogy Petra elkészüljön, majd miután ez megtörtént beszélgettünk úgy 10 percet, és aztán elaludtunk.
Reggel az ébresztőm hangjára keltem. nincs is annál jobb, mint pénteken 5:30-kor felkelni.
- Ne már! Már kelni kell? Még csak most aludtunk el! – hallottam meg Petra rekedtes hangját magam mellett.
- Még tudsz pihenni negyed órát – mondtam, de mire a végére értem a barátnőm már javába horkolt.
Kómásan elindultam a szekrényem felé. A választásom egy fekete rövidnadrágra és egy zöld trikóra esett. Még felvettem hozzá a B betűs nyakláncom, és a hangjegyes fülbevalóm. Megmostam az arcom, a fogam, megfésülködtem, majd szóltam Petrának, hogy keljen fel. Csak 5 percen keresztül szólongattam, de végül felkelt, és bár elég morcosan, de elindult a fürdő felé. Míg Petra készülődött, addig én kivittem a bőröndöket a kocsihoz, ezt követően pedig felébresztettem Apát, azzal az indokkal, hogy legyen szíves vigyen el minket a sulihoz, mivel onnan indulunk busszal. Mire mindenki elkészült, már 6:15 volt, bár amúgy is csak 6:30-tól volt a gyülekező, szóval nem kellett sietnünk.
- Bori! Kivitted a cuccokat? – nézett rám Apa a reggeli kávéja mögül.
- Persze. Már Petrát is kivittem – nevettem el magam.
- Rendben – mosolygott, majd betette az üres csészét a mosogatóba. – Elköszöntél a többiektől?
- Igen.
- Akkor indulhatunk? – vette fel a cipőjét.
- Igen – ismételtem önmagam.
Én is gyors felvettem a zöld Converse cipőmet, majd Apa után mentem. Az út elég unalmasan telt, de amikor a suli elé értünk a pulzusom az egekbe szökött. Ott állt a lépcsőn és a haverjaival beszélgetett. Piros póló volt rajta, ami kiemelte azt az enyhe vörösséget az amúgy barna hajából, és persze az a letörölhetetlen vigyor is ott ült az arcán. A bambulásomból Apa hangja riasztott fel.
- Bori?
- Bocsi! Mit mondtál? – néztem rá bocsánatkérőn.
- A napszemüveged – adta oda az említett tárgyat.
- Köszi! – vettem el tőle.
- Írj, ha odaértetek! – szállt ki a kocsiból.
- Rendben. Szia! – pacsiztam le vele. Apának és nekem volt egy közös kézfogásunk. Még 5 éves koromban tanította meg nekem, azóta ezt használjuk a könnyes búcsú helyett.
- Mehetünk? – kérdezte Petra.
- Aham – mosolyogtam rá, majd elindultunk a lépcső felé.
Na nem azért, mert Ők is ott voltak, csak az osztályba volt a gyülekező. Igazából szerintem meg se mernék nyikkani a közelébe.
- Sziasztok lányok! – köszöntek kórusba.
- Hali! – integettünk vissza.
Na ez fura. Nem is szoktak köszönni. Persze Petra egyből többet gondolt a dologba. Már arról csacsogott, hogy Noel biztos ,, érdeklődik irántam ", amikor lehűtöttem azzal, hogy ez csak egy köszönés volt, semmi több. Ezek után kissé leapadt a kedve, de amikor az ofő belépett a terembe, újból felcsillant a szeme. Még megbeszéltünk pár dolgot, majd megkezdődött a beszállás. Mi Petrával persze egymás mellé ültünk, elénk pedig Noel és Bálint ült. Mi van?! 10 (őrült) perc után megindult a busz. Petrával már jó ideje beszélgettünk, amikor Bálint hátrafordult.
YOU ARE READING
The Camp
Teen FictionSziasztok! Szeretnék elkezdeni egy sztorit itt, a Wattpadon. Már több történetet is írok, de ennél érzem azt, hogy szívesen megosztanám veletek is. Ha tetszik nektek, kérlek jelezzétek, nagyon sokat jelentene. Remélem, tetszeni fog! :) Itt egy kis í...