*Bill szemszöge*
Évek teltek el úgy hogy nem láttam de ez azon a napon mikor Tom elrángatott minket abba a stúdióba azzal a szöveggel hogy "Kell egy portré a bandának!". Mint később kiderült Ő tudta hogy Winter ott dolgozik. Utána majdnem kinyírt amikor nem akartam elmenni a festményért. És milyen jól tette. Neki köszönhetem hogy most itt állok a tükör előtt és az öltönyöm igazgatom.
-Készen áll a vőlegény?-lép be a bátyám az ajtón.
-Kicsit ideges vagyok.-villantok egy ideges mosolyt.
-Még megszöktethetünk.-szól Georg halál komoly fejjel.
-Nem ez életem legjobb döntése.
-Ez az én öcsém.-veregeti meg büszkén Tom a vállam.
-Voltatok már Winternél? Milyen volt?-nézek rájuk kíváncsian.
-Gyönyörű. Nem is értem miért megy hozzád.-csipkelődik Georg.
-Bill 5 perc a kezdésik.-szól be Andrew.
Gyorsan kimentem a szobából és a helyemre siettem. Los Angelesben vagyunk a tengerparton. Száz ágra süt a nap ezért egy napszemüveg takarja a szemem. Meghallom az esküvői zenét amit Win választott. Egy Tokio Hotel szám. Aztán megláttam Őt. Gyönyörű. Haja felvan tűzve, ruhája felső része csipke az alja hosszú de látszik ahogy a szél fújja hogy alatta van egy rövidebb rész. A kezén sok karkötő és igen. Ez az én feleségem. Egy napszemüveg van rajta és mezítláb van.
-Tisztelt egybegyűltek..........-és itt jött a pap őrült hosszú dumája. Win-en is látszott hogy unja. Aztán jött az a rész amit vártam.
-Bill elfogadod az itt jelenlévő Wintert hites feleségéül?
-Igen.
-És te Winter elfogadod-e hites férjedül az itt jelenlévő Billt.
-Igen.-feleli magabiztosan. Felhúztuk egymás újára a gyűrűt.
-Mostantól férj és feleség. Megcsókolhatja a menyasszonyt.
Olyan szenvedélyesen csókoltam ahogy csak tudtam. Nyakam köré tekerte a karjait és viszonozta a csókot.
Már órák óta tart az ünneplés amikor Winter megfogta a kezem és a tengerpart felé kezdett húzni.
-Bill el kell mondanom valamit.-néz felém miközben már térdig gázoltunk a vízben. Még mindig az esküvői ruhában vagyunk.
-Mond.
-Ígérd meg hogy nem fogsz kiborulni.-néz rám félős arccal.
-Nem fogok a lényeg hogy itt vagy velem.-mosolygok rá bíztatóan.
-Terhes vagyok.-miközben ezt kimondta mindenhová nézett csak rám nem. Ebben a pillanatban mérhetetlen öröm tört rám.
-Köszönöm.-fogom meg a derekát és a levegőbe emelte. Köszönöm. Köszönöm.-puszilgatom össze-vissza az arcát.
-Annyira szeretlek.-csókolom meg. Ahogy elválnak ajkaink szólásra nyitja a száját.
-Én is szeretlek.
Hosszú évek után felhőtlen a boldogságom.
*************************************************************************************************
És itt az utolsó rész. Remélem tetszett.
By:Rina
YOU ARE READING
Újra találkozunk... (Befejezett Bill Kaulitz ff.)
Short StoryMikor utoljára találkoztam vele megígértem neki hogy újra találkozunk. Ennek lassan 9 éve. De még ma is eszembe jutnak a közös emlékek.