פרק 18

637 35 3
                                    

סורי סורי סורי שלא העלתי פרק יומיים ברציפות פשוט אתמול הייתה לי בת מצווה🎉 ויום לפני לא הספקתי

נקודת מבט שון
אני ידעתי שזאת היא! זה היה כל כך צפוי. היא כל כך כעסה על אלי באותו יום של המסיבה היא הייתה חייבת לנקום. אני כל כך כועס!! למה כל כך הרבה דברים צריכים לקרות לאלי בגלל בנות שבעניין שלי?! קודם ג׳סיקה ואחר כך קארלי!
טוב אבל אני חייב להראות לאלי שזה לא אמיתי, אבל אם אני יגיד לה שזאת פשוט קארלי היא לא תאמין לי והיא תקרא לזה תירוץ. היא אמרה לי להוכיח שזה אני. אז אני חייב למצוא דרך להוכיח. לחשוב שון לחשוב.,,
נקודת מבט דילן
אז השמועות אומרות שון וקראלי? לא לא. מה שלי ידוע זה שקראתי היא בעצם הבת דודה של קים, זאת אומרת הבת דודה של לוקאס, שכמו שידוע לי, יעשה הכל כדי לקנות את האמון ואת הלב של אלי. באמת מה קורה איתה זאתי רוצה להשאר רווקה לנצח? אם ככה היא צריכה למהר וללכת לאמץ חתולים.
נקודת מבט קים
למה לוקאס אמר לקארלי לזייף תמונה שלה מתנקשת עם שון? כאילו.. כן הוא חתיך וזה ומלא בנות רוצות אותו ואני דיי מאמינה שקראלי היא מהבולטות שבהן, אבל לרדת לכזאת רמה? אם כבר, אני צריכה לרדת לעומק העניין הזה כי התמונה הזאת עומדת על קרשים. חייב להיות משהו מתחת לזה, ואני הולכת לגלות את זה כי לי נמאס שמיליון ואחת דברים עסיסיים קורים מסביבי ואני כמו טיפשה לא יודעת כלום!
נקודת מבט מדיסון.
למה לעזאזל כולם מתעסקים בתמונה המטופשת הזאת של שון וקארלי. שון יודע שאני לא סובלת אותה והוא בחיים לא היה מתקרב אלייה. לא בגלל שאני שונאת אותה, בגלל ששון לא סובל בחורות שלא מכבדות את עצמן, ובעיקר כשזה מגיע לרמה של ׳הבחורה מוכרת את עצמה כדי לפתות את הבחור׳. הוא היה מקיא בשנייה שהוא בכלל היה מעלה את זה למוחו. שון הוא לא בן אדם מגעיל, הוא בן אדם מוסרי. בדיוק כמוני, ירשנו את זה מאבא שלנו. אם מישהו צריך עזרה, היא תנתן לו בכל מצב, בלי הבדל, אבל אם במרמה, בשקר, בלעג וכדומה, שישכח מזה, הוא לא ילך לכיוונו אפילו. ובכל מקרה.. אני ושון בקשר כל כך טוב של אח ואחות, ואם הייתה לו מישהי, הוא היה מספר לי לא?

נקודת מבט אלי.
עבר יותר מיום וחצי מאז השיחה שלי ושל שון, הוא שלח מלא הודעות אבל הוא יודע שאין לו טעם בכלל. הדבר היחיד שהוא יכול לעשות זה את מה שביקשתי, להוכיח לי. רק להוכיח. לא להתחנן, לא לזייף, ובטח שלא לשחד. אני לא קונה יותר נאמנות. אני מרוויחה אותה. בואו נגיד שבחיי הנעורים המוקדמים יותר שלי הייתי פועלת לגמרי לא לפני הספר, והייתי מתמכרת לסכנה, זה היה מושך אותי. התאהבתי באש. אבל כשהתבגרתי, הבנתי שדברים לא ילכו ככה. ואם אני אלפף את הגומייה יותר מדי פעמים, היא תקרע, ואז הכל יהרס. אני לא יכולה להרשות לעצמי להפגע שוב ושוב יותר. אני אדם מוסרי. ובכל מקרה, בשנייה שאני רואה את קארלי הכלבה הזאת, אני קורעת איתנ רק על עוגמת הנפש שהיא עשתה לי.
נקודת מבט ספנסר
לקחתי את גרייס איתי למילקשייק היום. יש לי משמרת ובואו נגיד שהחברים שלי בעבודה לא בדיוק מספקים לי חברה מתאימה. מייד אחרי המשמרת נצח שלי, לקחתי את הגלשנים שלנו מהאוטו ואת החליפות ונכנסנו סוף סוף למים. אין מקום מרגיע יותר מהים. המקום האהוב עליי. חתרנו כמה דקות עד שהגיע גל קטן, ניסיתי לתפוס אותו אבל כמו שחשבתי. קטן מידי. ככה היה קרוב לרבע שעה עד שהתחילה הגאות. היום הייתה גאות טובה יחסית. היו גלים גבוהים. ניסיתי לתפוס את הגל הראשון אבל מעדתי בהתחלה. חזרתי לגלשן ותפסתי את הגל השני. הוא היה פשוט גדול ברמות. ניסיתי לקרוא לגרעין שתראה את זה אבל פתאום קלטתי. איפה היא בכלל?! ״גרייס! גרייס!״ צעקתי שם אבל לא נשמעה קריאה, פתאום עלו בועות מהמים. ניתקתי את הגלשן ממני וקפצתי לצלילה. קלטתי את הצמיד שלה מתחיל לצוף, הוא ככל הנראה התנתק מהיד שלה. נבהלתי מאוד ודפקתי צלילה, באיזשהו שלב כבר ממש התקשתי לראות ובעיקר לנשום, אז התחלתי להשתמש בידיים שלי. שלחתי אותן לכל עבר עד שתפסתי ביד קטנה, בלי שום הימור תפסתי אותה מהר ועליתי למעלה. היא הייתה כל כך לבנה, סללתי אותה מהר לחוף והתחלתי לעשות לה החייאה. לחצתי לה על החזה ויצאו קצת מים מהפה שלה אבל ממש לא מספיק. צריך הנשמה מפה לפה. הצמדתי את פי צפייה והתחלתי להזרים אוויר. במשך חמש דקות עשיתי את זה וכל הגוף שלי רעד. לא חשבתי להתייאש אבל ממש כעסתי על המצב ובעיקר על עצמי. הייתי צריך לשמור עלייה! פתאום הגוף שלה נרתע והיא פתחה עיניים. יצאו לה  המון מים מהפה והיא הקיאה. באותו רגע פשוט ירדה לי אבן מהלב.
נקודת מבט גרייס
מאותו רגע שהגלשן התנתק ממני והגל חסם אותי מלעלות למעלה, התחלתי לטבוע ובאיזשהו שלב נראה לי שאיבדתי את ההכרה. אחרי אני מניחה קצת יותר מעשר דקות העיינים שלי נפתחו שוב למראהו של ספנסר. מזל שהוא הציל אותי. הקאתי המון מים והרגשתי שאיבדתי שיווי משקל. ״חייבים לקחת אותך לרופא, רק ליתר בטחון לבדוק שהכל בסדר.״ הוא אמר אליי והנהנתי בראשי. הוא הרים אותי על ידיו והלכנו למכונית.
נקודת מבט שון
במשך שעות ארוכות ישבתי וניסיתי להבין איך לעזאזל אני יכול להוכיח לה? ואז הגעתי למסקנה. אולי הקטע הוא שאני לא יכול להוכיח לה, אז אני צריך למצוא מישהו אחר שיוכיח לה. בלי לחשוב אפילו שנייה התקשרתי לסרינה. היא ה׳גוסיפ גירל׳ של האזור. מסרתי לה פרטים וביקשתי ממנה שתעבד את זה ותעלה את זה לאתר. מה שמסרתי לה הייתה האמת. טוב, האמת המיופה. בואו נגיד שתיבלתי את התבשיל שלי עם קצת נקמה על הדרך. זה לא כאילו הוספתי פרטים שקריים שיהרסו את קארלי. טוב, זה כן.

JUST DON'T GOWhere stories live. Discover now