Ölmenin 3 Kolay Yolu

885 59 18
                                    

-Her gün sigara iç, 10 yıl erken ölürsün.

-Her gün alkol al, 30 yıl erken ölürsün.

-Pişman olacağın bir seçim yap, her gün ölürsün.



Seungri uyandığında bir hastanede olduğunu farketti, alıştıklarından daha lüks bir tane.Annesinin yanındaki sandalyede oturduğunu görünce kafasını çevirip diğer tarafa baktı.Seungri'nin tüm olanları hatırlaması biraz zamanını aldı.

''--Seungri? Uyanıksın, değil mi?''

Sarışın gözlerini açmadan başıyla onayladı, konuşabilecek gibi hissetmiyordu.Annesi ağlamaya başladığında hızla gidip doktoru çağırdı.

Boğazı fazla kuruydu, bir bardak suya ihtiyacı vardı.

Ve muhtemelen işemesi gerekiyordu.

Vücudu neden bu kadar ağrıyordu ki? Seungri birkaç gün hastanede yatmanın ona bu kadar ölüymüş gibi hissettirmeyeceğini biliyordu.

Annesi neden bu kadar fazla ağlıyordu? Uyanmıştı işte.

''Jiyong'u aradım.'' Kadın hala ağlayarak söylediğinde Seungri kaşlarını çattı.Neler olduğunu cidden anlamıyordu.

İdol gürültülü bir şekilde kapıdan içeri girdiğinde bok gibi görünüyordu.Seungri sadece suratına bakarak oraya gelene kadar ağladığını söyleyebilirdi.Saçı fazla karışıktı ve muhtemelen sürpriz olmayan bir şekilde günlerdir yıkamamıştı.Ama başka bir şey vardı, Jiyong fazla bok gibi görünüyordu.

Annesi hala ağlarken dışarı çıktığında Seungri idolün de ağladığını farkedince iç çekti.

Neden ölmüş gibi davranıyorlardı?

''Senin yüzünden---'' Jiyong ona doğru yaklaşıp yatağa vurdu. ''Senin hasta kıçın yüzünden tüm turlarımı iptal ettim! Bana nasıl geri ödemeyi düşünüyorsun?''

Bekle, bekle, bekle--

''Ne?'' Seungri ağzı açık bir şekilde adama baktığında Jiyong'un yanağını ısırdığını biliyordu.İdol hiçbir şey söylemeden cebinden telefonu çıkardı ve ona uzattı.

''Tanrım---Şaka yapıyor olmalısın!'' Sarışın gülmeye başlayıp ekrana tekrar baktı.

''İki ay---iki ay--'' gülmeye devam edip kafasını salladığında cidden buna inanamıyordu, ölü gibi hissetmesinin nedeni bu olmalıydı.

''Senin yüzünden turumu ve konserlerimi iptal ettim! Bunun kaç para ettiğini biliyor musun?! Senin yüzünden milyar dolarlar kaybettim, fanlarımı hayal kırıklığına uğrattım ve bir sanatçı olarak sikik bir haldeyim!--Borcunu nasıl ödeyeceğini düşünsen iyi olur!''

Jiyong ağlayarak bağırmaya devam ettiğinde Seungri bir şey söylemedi.Tanrım, bu iğrenç olmalıydı.Seungri olay sanki daha dün olmuş gibi uyanmıştı ama annesiyle Jiyong bunca zamandır---Tanrım.

''Nasıl ödememi bekliyorsun?'' Seungri biraz sakinleşen adama bakıp sordu.

Jiyong'un cevabı belliydi, orduyla tüm ilişkisini kesip onun korumalığını yapmaya geri dönmesini istiyordu.Seungri orduyla ilgili konuşmaya başladığı anda Jiyong ona eğer tekrar o birime dönebileceğini düşünüyorsa muhtemelen idolü öldürmesi gerektiğini, çünkü başka türlü asla buna izin vermeyeceğini söyledi.Ve bu ikilinin aylar sonra ilk görüşmelerinde bile kavga etmesine neden oldu, Seungri ona işini vurulduğu ve komaya girdiği için bırakamayacağını anlatmaya çalışıyordu.Onun işi buydu, işinin tanımı buydu.Ama Jiyong bir şey duymak istemiyordu, aylarca ortada deli gibi dolaşan annesinden bahsediyordu, her an makineden gelebilecek tiz bir sesi duymanın korkusuyla beklediklerini anlatıyordu.

Not A SurpriseWhere stories live. Discover now