"Ce este dragostea?"
O intrebare la care este greu de raspuns,iubirea..pentru care toată lumea are un gând o idee si totusi este doar un singur cuvânt.
Unii își iubesc cărțile,alții își iubesc pantofii,masina,familia,sufletul pereche,toată lumea iubește ca sa fie iubita sau sa se simtă bine..Vrem iubire fără să știm cum sa o dam inapoi.
Totusi intrebarea rămâne:"Ce este dragostea?"
Adevarul este ca nici noi nu stim,ideile ne vin din carti,povești,cântece.Desigur aceste povești sunt ideale pentru cei care le-au realizat,dar pentru ceilalti nu duc decât la o perspectivă însușită despre cum ar arăta iubirea,anxietate si intrebarea eterna:"Cu ce gresesc?"
În opinia mea tocmai aceste idei sunt greșite se bazează doar pe principiul "esti a mea/al meu",iubita mea,prietena mea,eu te iubesc,dar asta daca esti cu mine daca imi aparții...
"De la dragoste la ură este un singur pas",dar cum este oare posibil sa urăști ceva ce obișnuiai sa iubești,este ilogic si dam dovada de egoism.
Este aceasta dragostea? Nu este doar atașament compulsiv..
Dupa cum spun cercetătorii dragostea activează aceiasi parte a creierului care se activează și de droguri...sentimentul care ne face sa ne simtim unici,fericiți,este echivalent cu heroina,cocaina.. .Nu aceasta nu este dragostea,este dependență.
De asemenea gândirea "il plac dar,.." nu ar trebui sa existe,..acel "dar" este o gândire greșită.Odata ce placi pe cineva il placi cu defectele si calitățile lui/ei,totusi ca sa fim in masura sa iubim trebuie să ne iubim mai întâi pe noi.
Atunci când nu ne considerăm destul de buni,avem tendința să ii vedem si pe ceilalti la fel,ajungem sa iubim pentru ce ar putea deveni o persoana nu pentru ceea ce este.
Cel mai bun lucru este sa ne arătăm drept cine suntem,căci sufletul nu poate sa mintă,dar nici sa se exprime fără vointa noastră..
Dacă nu stim sa iubim ne vom distruge atât pe noi cat si pe cei din jur,nu vom înțelege cu ce greșim,ajungând la regrete si suferinta.
CITEȘTI
Gânduri scrise-n ruj
Ficción GeneralCine sunt? Sunt o anonimă in lumea aceasta largă ce vrea sa se faca auzită.O anonimă cu zâmbetul pe buze,cu lacrimi în ochi...,îndrăgostită si de piatra,nesigură,speriată si încrezătoare.Cine sunt?Sunt in contradictie cu mine. ⚠toate drepturile reze...