Hey allemaal,
Bedankt voor de 1000 reads! Ik had nooit verwacht dat ik de 1000 reads zou halen. En helemaal omdat ik super weinig up-load. Ik vind dat ontzetten jammer en ga daarom in de zomervakantie vooruit schrijven waardoor ik elke week kan up-loaden.
Ik wil een paar mensen bedanken Kimberly @KimberlyKajLeroy Door jou ben ik begonnen aan Wattpad eerst las ik eigenlijk alleen jou verhaal en de boeken die jij mij aan had geraden. Even later ging ik aan de bak met verhalen schrijven uit eindelijk staat de drie boeken waar mee ik ben begonnen niet online of afgemaakt. Maar ben ik met deze boek begonnen. Die ik met veel plezier schrijf. Ik wil je hiervoor bedanken dat jij mij hebt voor gesteld aan de Wattpad wereld. ❤️
Julia stefaniaopal hij bent één van de oorzaken van dit boek. Ik begon bij jou voor het eerst Harry Potter te kijken toen we nog heel klein waren. Eigenlijk kan ik me daarvan bijna niks herinneren alleen een groen ligt zoals in Harry Potter (ik maak echt geen grapje). Ik weet nog dat we altijd bij de enge stukjes op de gang gingen wachten tot dat enge stukje voorbij was. Ik ben de 'Harry Potter verslaving' nog niet lang geleden echt serieus beginnen te nemen. Je weet wel hoeveel ik het keek. Eigenlijk moet ik het weer op pakken met kijken maar ik zit heel veel op het honkbalveld. Jij bent ook weer verhalen rijker van over het honkbalveld. We moeten echt weer een Harry Potter samen gaan kijken. Ik stel voor dat we Harry Potter gaan kijken als we samen op vakantie.
En de laatste die ik ook nog wil bedanken. Ben jij! Ja jij, die het nu zit te lezen. Zonder jou heb ik het ook niet gekund. Want als jij het niet gelezen had. Kon ik deze mijlpaal niet vieren. Ik ben blij dat je mij, mijn vertrouwen van dit avontuur heb toevertrouwd. We zijn dan nog maar pas begonnen maar we gaan het afmaken samen.
~FemmiePotter
JE LEEST
Adopted By Harry Potter and Ginny Wemel
FanfictionFemke is 11jaar en woont in een adoptie tehuis in de dreuzel wereld. Ze word geadopteerd door Harry en Ginny. Als Harry en Femke elkaar voor het eerst ontmoet hebben ze het gevoel dat ze elkaar al langere kennen dan vandaag. Femke lijkt heel erg vee...